20.08.2013

BLACK AND BLUE DOTS

Dzisiejszy wpis będzie ogólny, to znaczy, że opiszę co nieco o moich paznokciach (jakich odżywek używam etc.) Pokażę Wam jak zrobić takie oto paznokcie. To jest bardzo proste! Wystarczy tylko dużo chęci:)


Zawsze przed nałożeniem jakiegokolwiek lakieru nakładam odżywkę. To właśnie dzięki niej mam takie długie, niełamiące się paznokcie. 15ml lakieru kupiłam na allegro za 28 zł. Może nie jest tani, ale na prawdę wart swojej ceny.

  
Do zrobienia tak zwanych kropek na paznokciach wykorzystałam taką rzecz zakupioną w Avon'ie za jakieś 10 zł.


A oto jak wykonałam kropki!
1. Pomalowanie płytki paznokcia odżywką Biogel.
2. Nałożenie dwóch warstw lakieru do paznokci (w moim przypadku był to lakier firmy Lovely Classic nr 383)
3.Wykonanie kropek za pomocą narzędzia zwanego 'sonda do paznokci'







Mam nadzieję, że Wam się spodoba ten wpis, a w następnym pojawi się nowość - OUTFIT:)

6 komentarzy:

  1. Boskie pazurki :) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie długie pazurki! super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie tu!
    Obserwuję nawet bez konkursu!!!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie to wygląda. DO tego wszystko perfekcyjnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny manicure!więcej takich pomysłów:)

    mattelipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń