16.08.2013

PINK INSANITY

Ahh.. pierwszy prawdziwy post.. Na początku zawsze jest trudno, ale jakoś dam radę. 
Przed chwilą wróciłam z wycieczki rowerowej. Szczerze mówiąc nienawidzę jazdy rowerowej, a to pewnie dlatego, że zawsze się wywalę albo coś sobie zrobię. Lecz dzisiaj wszystko poszło po dobrej myśli. Jestem cała, w jednym kawałku! Przejechałam z dobre 30 km. Jak dla mnie to ogromny wysiłek.
Na dzisiaj przygotowałam krótką notkę o różowych paznokietkach. Neony są teraz w modzie! A ja pokażę Wam mój różowo-neonowy lakier!

W następnej notce przygotuję wpis, w którym powiem wszystko co robię podczas malowania, jakich używam odżywek oraz jakiego zmywacza. A tymczasem, zapraszam do oglądania! 



Jest to lakier firmy Classics Charming numer 53. Kupiłam go w Golden Rose za 4.50zł. Jak najbardziej polecam go dziewczynom/kobietom, które gustują w neonach. Jest znakomity!



nail polish - GOLDEN ROSE



7 komentarzy:

  1. Cudowne paznokcie! Koniecznie dodaj notkę o i ich długości. Fajnie by było, jakbys pisala ile wartsw lakieru jest na zdjeciu i robiła zdjęcie pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaaaa jaki piekny kolor !

    OdpowiedzUsuń