21.09.2013

NEON JUMPER

Witam Was misie:*
Pogoda za oknem wreszcie się poprawiła! Oby tak było przez cały następny tydzień. Korzystając jeszcze 
z tej słonecznej pogody zrobiłam stylizację letnio/jesienną. Przepraszam Was bardzo za takie rozświetlone zdjęcia ale słońce za mocno grzało:) 
W szkole jest bardzo ciężko. Non stop jakieś sprawdziany bądź testy. Nie daję już rady,ale czas na bloga zawsze znajdę! 
A u Was jak tam w szkole?

xx









sweter / jumper - RESERVED
spodnie / pants - H&M
buty / shoes - CCC
torba / bag - H&M
naszyjnik / necklace - C&A

84 komentarze:

  1. Świetna stylizacja :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    obserwujemy tak jak pisałaś, zacznij :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny OutFit ;>
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie ;OO <3
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny! ja już obserwuję od dawna teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja ;)
    możemy obserwować. ja już, teraz ty ;D

    http://blondynka-przedstawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja!
    Boski sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo, że nie przepadam za żółtym kolorem, to stylizacja bardzo mi się podoba :)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja. :)
    obserwujemy?
    Pozdrawiam!
    Zapraszam, liczę na komentarz z Twojej strony.
    http://dontbelievehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam czarnych spodni !
    dawno je kupywałaś w h&m ? ; )
    z chęcią zaobserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny sweter, taki kolor i krój zdecydowanie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne butki ;3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :))

    również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek naprawdę ładny ;) U mnie też czasami ciężko ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam neony! prosto ale jak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! U mnie niestety pogoda nie dopisuje. :(
    Obserwuję i dziękuję za komentarz na blogu. :)

    everything-anqqa-etna-syl.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie ze obserwujemy
    ja juz :)
    a co do tej notki, to stwierdzam ze sliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny sweterek ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, sweterek to mistrzostwo <3
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie neonowe kolory w szczególności żółty ^^

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty <3
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lal świetny blog :3
    Bardzo ładny sweterek , neonowy :3
    Jak patrzyłam na poprzednie posty chciałam ci powiedzieć ze mam taka bluzę ta co ty masz burgundowa to ja mam taka niebieska :D
    Pewnie ze obserwujemy ja juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw! Też bardzo lubię połączenie neonów z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nice outfit and cute sweater :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sweterek oraz buty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam połączenie neonu i czerni, a z limonką, to już w ogóle, co z resztą widać u mnie na blogu :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny sweter! obserwuję :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :) www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny sweter :)
    zapraszam do obserwowania :)

    http://kingaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny sweterek. *.*
    + pytałas o obserwację, ja już, teraz Ty ;) --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna stylizacja, sweterek świetny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. spoko możemy obserwować, ja już teraz twoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny sweterek :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. sweterek najlepszy ! obserwuję ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. great outfit !! like it very much <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie też dużo wszystkiego w szkolę :c Piękny sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. fantastyczny kolor swetra!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie w szkole również mnóstwo sprawdzianów. Cóż, klasa maturalna ;). Świetny blog ale dlaczego ucinasz twarz?. ;). Obserwuje i pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne połączenie kolorystyczne i wspaniały ten sweterek <3
    Pewnie, chętnie poobserwuję - już dodałam;) i zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy ten sweterek!
    Oczywiscie ja już obserwuję, zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  40. kolorek sweterka jest piękny:)

    może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny sweter :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna stylizacja , a sweterek boski :) .

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz!! oczywiście że oserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowny sweterek ;)
    kocham neony! <3
    obserwujemy?

    http://me-colorful-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog! bardzo mi się podoba :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. Love this color! Would you like to follow each other (gfc, bloglovin, facebook, youtube or pinterest)?
    X, Overdivity

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zestaw :)
    Ja już obserwuję, Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Boski sweterek *.*
    Ja juz zaobserwowalam :) teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny, jak ja to mówię "miejszczak" :) hehe na luzie, stylowo i przede wszystkim wygodnie :) Do szkoły idealnie :) Uwielbiam takie luźne, swobodne sweterki, tej jesieni podbiły moje serce :)Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice look!
    Would you like to follow each other?Let me know and I will follow you right back!}
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne buty, żółty zawsze z czarnym fajnie wygląda :)
    zapraszam do mnie i na mojego bloga i zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  52. Stylizacja jak najbardziej na plus :-)
    Pytałaś czy obserwujemy, jasne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. neony z czernią zawsze są HOt!

    OdpowiedzUsuń
  54. Follow back, dear!
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny sweterek, co do Twojego komentarza u mnie to jak najbardziej, jestem za obserwacją i polubieniem na FB, czekam na Twój ruch http://queenbthefirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. neony<3
    obserwuję, wpadnij do mnie www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuję :) może jeszcze fanpage na FB?

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam ten kolorek, świetny sweterek!
    Co do obserwacji to chętnie :) ja już obserwuję, zapraszam teraz do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczny sweterek ;) z miłą chęcią obserwuję ;) liczę na rewanż ;*

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. wow this jumper looks amazing !! love it !
    Maybe we follow each other !?
    If yes , let me know if you follow me :) I´ll follow back ;)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny outfit. ;)
    jasne, że obserwujemy. ja już. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczny masz ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Podoba mi się to połączenie:) P.S. Ja już Cię obserwuję i zapraszam do dołączenia do mojego grona obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  64. pewnie ze obserwujemy ! śliczny kolorek sweterku !
    pozdrawiam, buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  65. ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowna bluzeczka! :)
    Obserwujemy?Jeśli tak to dodaj się do obserwatorów mojego bloga i napisz mi w kom. że to zrobiłeś wtedy ja zrobię to samo :)
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Sweterka zazdroszczę, polowałam na podobny w tamtym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne połączenie ! :))
    pozdrawiam i chętnie obserwuję :*

    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. obserwuje licze na rewanż i jeszcze raz zapraszam!
    http://martfotofashion.blogspot.com/
    C:

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny sweter :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie )
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  71. genialny sweterek :)) bardzo ładne zestawienie i świetny kontrast ze spodniami :))

    OdpowiedzUsuń