05.10.2013

AUTUMN CHILL | NEFRYT

Witajcie miśki:*
Robi się coraz zimniej, co mnie niezmiernie smuci. Już niedługo naszym bardzo częstym dodatkiem czy ubraniem będzie ciężki płaszczyk albo kurtka. Stylizacja jest zwykła, bardzo zwykła. 
Spódniczkę, którą mam na sobie po prostu wielbię. Jest ona typowo letnia, ale przy dodaniu rajstop dla mnie idealnie też pasuje na jesienny spacerek.
Lodziki, które zagościły na moich uszach od pierwszego zobaczenie mnie urzekły!

xx







 sweterek / sweater - F&F
spódniczka / skirt - H&M
pasek / belt - NO NAME
buty / shoes - CCC
kolczyki / earrings - NEFRYT





45 komentarzy:

  1. Mam pytanie w jakim programie robisz napisy na pierwsze zdjecie? Super to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Mam ten program od kad pamietam a takiego czegos fajnego nie umiem robic :( ale dzieki za ospowiedz bynajmniej wiem gdzie szukac :)

      Usuń
  2. Świetne stylizacja! ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna spodniczka a kolyczyki mega originalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna spódniczka! i rożki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. thx for your comment, just followed via GFC and Bloglovin! Would you like to follow on FB, too?

    xx

    andysparkles
    Follow me on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo podobny sweterek i jest on moim ulubionym. Plus za stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love this outfit !! it's adorable <3<3 and your hair are beautiful !!
    thanks for follow me dear!
    follow you back on gfc & bloglovin!!
    wanna follow also on facebook?
    let me know :)
    have a nice weekend <3
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna figura, bardzo ładne połączenie, spódniczka na pewno się jeszcze nie raz sprawdzi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! A kolczyki..wow :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw i rewelacyjny kolor swetra :3
    OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. So cute! Love it! I just followed you on bloglovin! Hope you check out my blog too :-)
    Stay in touch.
    Nathalie
    Visit my blog or follow on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog. :)

    ~Obserwuję i pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful Look!!! Love this!!!


    My first giveaway with great prizes! Maybe you Yes want to join!But let's drop!
    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.Facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    Spódniczka i sweterek śliczne :) Poprzednie posty również udane :)

    Z przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych, będę wpadać :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz super bloga i bardzo ciekawie piszesz c:

    +Obserwujemy? Jak tak zacznij u mnie.
    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek ma prześliczny kolor :) A kolczyki są przesłodkie! :)

    Zapraszam: http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna spódniczka :)
    kocham groszki !

    Co powiesz na obserwację ? Zapraszam http://mojakolorowacodziennosc.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)
    Ja obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie pasuje ci ta spódniczka ze swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jest już tak zimno, że muszę nosić kurtkę zimową ;O

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Your outfit is amazing!

    xx Mounia

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz prześlicznie :* obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij jak nie to zignoruj :*
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I follow you now on Bloglovin and GFC <3

    memoiresdecouture

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne włosy :)
    świetny sweterek ma bardzo podobny :)
    a kolczyki są przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  25. witaj :) dziękuję za miły komentarz u mnie :))) ja już dodałam do obserwowanych :)) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny zestaw:) obserwujemy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog i dzięki za odwiedzenie mojego ♥ bardzo ładna bluzka/ sweter c: no i kolczyki.Obserwuje a ty ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC, (307) and liked your facebook page, would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja :) Obserwuję ♥

    Zapraszam do mnie : http://aicluin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny sweterek :) + jasne, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczna stylizacja! Jestes piekna! Obserwuje i licze na rewanz!
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękujemy za odwiedziny! świetna stylizacja!
    oczywiście, że obserwujemy! My już! i czekamy na Ciebie!

    zapraszamy na urodzinowy konkurs
    http://sislovefashion.blogspot.com/2013/10/urodzinowa-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja ^^
    jasne, ja już obserwuję i tutaj na blogu i na fb ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. your hair is AMAZING! Love the Outfit, Polka dots - just so cute and casual!

    Love to see more from you :)

    with love,
    www.throughalltimes.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowna stylizacja :D pozdrawiam i zgodnie z obietnicą dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń