27.10.2013

FIRMOO.COM


W piątek dotarła do mnie paczka od firmy FIRMOO.
Pewnie się zastanawiacie co to za firma, a może mieliście już z nią do czynienia? Jeśli nie to już wyjaśniam.
Jest to firma zajmująca się sprzedażą okularów - normalnych jak i słonecznych!






Jestem z nich baaardzo zadowolona! Zawsze o takich marzyłam - a teraz je mam:)
Dodatkowo dostałam taki mini śrubokręt! Jest to bardzo użyteczna rzecz, zmieści się wszędzie.


Także bardzo polecam, każdy znajdzie coś dla siebie!

xoxo


36 komentarzy:

  1. śliczne okulary, z takimi się jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary są bardzo fajne :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej firmie, okulary wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne okularki :)
    Uwielbiam firmoo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś podać mi maila, na którego napisać z pytaniem o współpracę? :) byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogę prosić o linka do tych okularów, które zakupiłaś bo nei mogę ich odnaleźć a sąprzełsiczne. Będę wdzięczna jeśli podasz go na moim blogu bo będę tylko dostę[na pod tel

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne są te okulary! <3 bardzo podoba mi się Twój blog ;3
    Obserwuję ^^
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne okulary ;)

    perdidolacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary piękne ;)
    ja noszę korekcyjne i zastanawiam się nad zakupem takich od firmoo ;)
    pozdrawiam !

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog ;)
    Obseruje :) Zapraszam do mnie :DD
    ichwiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne okulary :)
    fajny blog :)
    dziękuję za komentarz :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog. :)
    Obserwuję.
    ecenzje-promocje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne okulary *,* :)

    http://isolated-from-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super okularki ;) obserwuję !!! zapraszam do siebie:

    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Okularki szczerze mi się podobają :) Mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ! :)
    obserwuję tu i na bloglovin :))

    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, zaobserwowałam i kliknęłam :*

    Śliczne okularki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie Twój blog, dlatego jasne,że obserwujemy!:) ja już (combative.) Teraz Ty,kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely glasses!!!
    Tnx for visiting.... I'm following you on GFC, number 392 and on Bloglovin.... now is your turn!!!
    Kisssss

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia! :3 http://gabriella-own-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you for comment.

    Glasses are so pretty, I need to check out this store, never heard of it.

    We can follow each other on bloglovin <3

    www.magdalennes.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również wczoraj otrzymałam od nich paczkę i jestem zadowolona :D
    Fajne okulary wybrałaś!

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi dear, you have such a lovely blog! Maybe we can follow each other on GFC and on the other social networks?! Let me know, i’ll following u back with pleasure :) ♥

    My Blog ♥
    Instagram
    Youtube
    Facebook
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne okularki! ja na swoje właśnie czekam:)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń