01.10.2013

MEMO BOOK


Witajcie kochani:*
Dzisiejszy post będzie trochę inny niż wszystkie. Właśnie przyszła do mnie paczka od Memo Book.
Memo Book ma nie tylko estetycznie wykonaną okładkę, ale środek zachwyca milionem małych kropek, które wyznaczają nam pole do popisu. Jest to idealny zeszyt dla osób, które są już znudzone liniami jak i kratkami. 
Koniecznie odwiedź stronę online : www.memo-book.pl

Słyszeliście już o Memo Bokach? A może macie już zapisany stos takich zeszytów?




Jeżeli kochasz rysować to jest idealny zeszyt dla Ciebie! <3

Producent Memo Book oferuje nam zeszyty:

Classic (format większy od A5 ale mniejszy od A4)
Mini
Minimini
Dodatki


Nieprawdaż, że są urocze? Mnie po prostu oczarowały:)
Niebawem na moim blogu pojawi się konkurs, który organizuję wraz z MemBook więc wchodźcie i obserwujcie bloga, bo naprawdę będzie warto:)

                                          

47 komentarzy:

  1. prześliczne zeszyciki ! :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajniutkie ;) nie spotkałam się z takimi do tej pory. super ;* dziękuje za odwiedziny mojego bloga , obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te zeszyty pierwszy raz je widzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ciekawy pomysl... wszedzie tylko zeszyty w kratke a tu prosze kropki! super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka zeszytów od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super te zeszyty :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu <3 nie słyszałam o nich wcześniej, ale są cudowne! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o takich zeszytach, ale po twojej notce chyba sobie jeden kupię ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście urocze <3
    Fajny blog!
    Będę wpadać + obserwuję!


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, będę tu wpadać częściej :3
    Zapraszam do moj blog z opowiadaniem - http://lovehopeialwayswillbejustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww it's super cute darlin!
    And you have a lovely blog, what about following each other via GFC and Bloglovin? Just let me know!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Followed back sweetie!
      Keep in touch!

      Usuń
  12. świetne zeszyty, przydał by mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, cool:)

    great blog, would you like to follow each other(via GFC and if you like on FB too)?:)
    just let us know, we always follow back <3

    blog: http://thescarletdiaries.blogspot.hu/
    FB: https://www.facebook.com/thescarletdiariesblog

    OdpowiedzUsuń
  14. You have a nice blog :) I follow you via GFC, Bloglovin' and Facebook, follow me back? x

    https://www.facebook.com/pages/Fashion-section-by-Lory/203378333155468

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne sa :)
    mozemy obserwowac, ja juz, czekam na CIebie :*
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. following you now, kisses :) <3
    thescarletdiaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zeszyty !
    zapraszam do mnie na nowy post :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne:),ja już kochana obserwuje:*** i zapraszam do mnie,na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie! Już dodaję :D

    aaa czemu tak późno zobaczyłam Twój blog? :((

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne sąte zeszyty. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super!

    Zapraszam do mnie na mini rozdanie! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. taki zeszyt to ciekawa sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mozemy obserwować :) dodaj pierwsza ja się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Memo-Booki mam je w swojej kolekcji zeszytów :)

    a co do paczuszki od Rings&Tings to szła sporo nie powiem ci dokładnie ile ale swoje musiałam odczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesting post!:) Hey dear I'm your newest follower,, on Google + , Bloglovin and fb :)
    Would be nice if you could do the same:D
    Btw I like your photos, never showing your face, all covered by mystery!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. my fb : https://www.facebook.com/Coloryoulife?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu! ;) I oczywiście już Cię obserwuję i czekam na Ciebie ;)) A jeśli chodzi o Memo-Book to całkiem fajna sprawa, musi dołączyć do mojej kolekcji! xD

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)

    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dołaczą do mojej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuje! ;*
    jeżeli chcesz możemy, zacznij ;)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. loveee all these memo books!!!
    the colors are super!!!
    kisses
    mavi

    would you like to follow each other???

    http://maviebasta.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks for the comment!!! i follow you on GFC!!!!

      Usuń
  31. nice :D
    thanks for the comment on my blog dear ! yes I'd love to follow each other! just follow me and let me know where and I'll follow you back asap!!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za odwiedziny, dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. hey dear, following now via gfc(285) and bloglovin(8), would be so nice if you coukd do the same for me;)

    OdpowiedzUsuń
  34. I really like your blog, what about following each other? :)

    memoiresdecouture

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful post.
    Mind following one another, on Gfc,BLOGLOVIN , G+ I always follow back.
    Do have a brilliant weekend.
    rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely^^
    Hello dear!) I am your new follower via GFC) It would be great If you could do the same)Hope you follow me back^^

    Have a nice day!^^

    http://fancyshot.blogspot.ru/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post!
    Ogólnie cały blog!
    Ciekawa tematyka bloga i cudowne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie!
    Crazylola700@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I adore your page!!! So happy! http://styleyourfun.blogspot.com/ I am your new follower on bloglovin

    OdpowiedzUsuń