21.03.2014

PUSZEK OKRUSZEK

Ten tydzień był masakryczny, tak jak poprzedni i pewnie następny również taki będzie. Pełno testów, pełno problemów.  Na szczęście dzisiaj jako, że jest Dzień Wiosny nie było lekcji i szliśmy do kina. Ja wolałam zostać w domu i porobić porządki oraz ogarnąć różne rzeczy, na które nie miałam czasu w tygodniu.

Ostatnio kupiłam puszek do paznokci. Byłam bardzo ciekawa jak wygląda na żywo, bo na zdjęciach widziałam już prawie wszędzie.  Na paznokciach wygląda świetnie, lepiej niż na zdjęciach. Lecz z wytrzymałością jest kiepsko, nawet bardzo kiepsko.  Nie polecam osobom, które nie mają zmywarki w domu. Myjąc naczynia od razu puszek schodzi z paznokci.

Idealny jest na jakieś wypady, imprezy czy większe wyjścia, bo efekt jest super! A jak go nakładamy? Normalnie. Na początku nakładamy bazę, potem lakier podobny do puszka (w moim przypadku był to lakier czerwony z Golden Rose) następnie nakładamy puszek i na końcu strzepujemy niepotrzebny puch z dłoni najlepiej pędzelkiem i gotowe:) 

11 komentarzy:

  1. Ładny kolor i ładny efekt. Hmmmm może lepiej by się trzymał na żelu ten puszek niż na lakierze?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest świetny - jakby zamszowe paznokcie : D
    Klikniesz w baner OASAP ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne paznokcie, ale u mnie to raczej by się długo nie przetrzymały ;)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com ZAPRASZAM :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm nie wiem czy umiałabym coś robić z taką ozdobą :) i ciekawe jak z trwałością ??

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat w tym tygodniu nie miałam żadnych testów :)) Puszek wygląda ślicznie! ;*
    http://charliesinspirationworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy efekt ;) nawet ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda na pazurkach :) Masz tak długie paznokcie! :) ja bym w nich chyba nie umiała założyć spodni :D
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny efekt!!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like this blog:)
    we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam taki tylko bordowy :)

    OdpowiedzUsuń