18.04.2014

CIENIE SLEEK AU NATUREL

                               
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją palety cieni do powiek firmy Sleek AU NATUREL nr 601. Obecnie posiadam paletkę Au Naturel z 12 cieniami do powiek, ale na pewno skuszę się jeszcze na inne.  Opakowanie jest proste, eleganckie i nowoczesne, w środku jest duże lusterko, folia z nazwami cieni i pacynka. Cienie są napigmentowane, w szczególności te matowe, co rzadko zdarza się w tanich cieniach. Podoba mi się mieszanka cieni metalicznych, z brokatem i matowych, dzięki temu możemy stworzyć makijaż na dzień i na wieczór. Cienie długo się otrzymują i nie osypują. Jedyny minus to ta pacynka, ale i tak nie spodziewałam się, że będę jej używać.








18 komentarzy:

  1. I love the sleek eye shadow palettes :) They are so affordable and great quality

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam te paletke, ale zupelnie mi nie podeszla :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka jest dla mnie idealna,bo na co dzień maluję się bardzo delikatnie i w neutralnych kolorach :)
    Pozdrawiam i życzę radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam OH SO SPECIAL 658 i mi si super sprawdza.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham paletki Sleek'a <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są paletki Sleek'a :D
    poklikasz w baner choies? dla Ciebie to tylko chwila :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna paleta;))
    pozdrawiam :)) http://woman-with-class.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam takiej paletki :) a ładne kolory ;)
    http://jullieu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię paletki Sleek ! Mam już 4 i planuję zakup kolejnych :-) Ta też mnie kusi :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo już wiem co kupię! Mają tam moje ulubione odcienie ;-))

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna paletka i ma podstawowe kolory :) Jestem na tak :)

    Martynika.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna paletka:)
    buziaki:*
    zapraszam do mnie:)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam , że te cienie są świetne ale ja nie korzystam z takiego makijażu :*
    zapraszam do mnie obserwuje i licze na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna paleta, z pewnością nadaje się na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń