25.04.2014

KOSMETYCZNE PACZUSZKI EDYCJA 12

                               
Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka kosmetyków z 12 edycji ‘Kosmetycznych Paczuszek’ na vinted.pl. Pierwszy raz brałam udział w takiej akcji i baaardzo mi się spodobało. Jest to świetna sprawa. Ty kupujesz komuś kosmetyki, a ktoś inny Tobie! Najfajniejsze w tym jest to, że nie wiesz co możesz dostać. A ja uwielbiam niespodzianki. To teraz Wam pokaże co się w niej znajdowało :)


1. Żel do kąpieli Wellness & Beauty - ma piękny zapach, bardzo mi przypadł do gustu.
2. Balsam do ciała Biały Jeleń - idealny do mojej suchej skóry!
  
3. Mleczko oczyszczające Nivea - nie używałam jeszcze nigdy mleczka, więc z chęcią go wypróbuję
 . 
4. Żel pod prysznic BingoSpa - cudownie pachnie migdałami i miodem(tak to ja wyczuwam).
 
5. Dwie saszetki z latte - ahh... uwielbiam !
  
6. Milka oreo - mm... pychota!
 
7. Trzy maseczki do twarzy z firmy Perfecta - dwie są wygładzające, a trzecia rozświetlająca

8. Żel do mycia twarzy z alosem i ogórkiem Biały Jeleń
 
9. Pomadka do ust Isana Lippen Pflege - idealna do moich wysuszonych ust, bardzo dobrze nawilża
 . 
10. Naszyjnik sutasz wykonany pięknie przez Ulę
 :) -  Jest śliczny! 
11. Fioletowa kosmetyczka z kokardką - mój ulubiony kolor fioletowy<3
 
12. Sześć świeczek, które pięknie pachną
 . 
13. Dwa lakiery firmy Mila - piękne kolorki
 . 
14. Brokat do paznokci firmy Mila - uwielbiam takie gadżety do paznokci, bo mam na ich punkcie fioła.
 
15. Pomadka w płynie firmy Paese - kolor jest po prostu świetny!









Jak widzicie zawartość paczuszki jest duża. Jest to świetna zabawa, lecz bardzo droga! Ja na swoją paczkę, którą wysłałam swojej parze wydałam ok. 130zł bez przesyłki. No ale czego się nie robi dl przyjemności. Niebawem dodam recenzję na blogu niektórych kosmetyków. Także bądźcie czujni! :)

10 komentarzy:

  1. no super rzeczy :D bardzo mnie zaskoczyło to bo nigdy nie słyszałam że jest taka możliwość :D
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna paczka! ;3 Fajna sprawa z takim wysyłaniem paczuszek ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę fajne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super akcja,nie słyszałam o tej akcji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka, uwielbiam tą czekoladę :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post and blog! :)

    Do you want to follow each other? :)
    FantasyFashioned
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczuszka ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super akcja! Też chciałabym wziąć w takiej udział :D

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że paczuszka ode mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń