07.04.2014

PERFUMOWANY BALSAM DO CIAŁA - GIORGIO ARMANI SI

                               

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój nowy nabytek. Perfumowany balsam do ciała GIORGIO ARMANI Si.  Dostałam go od taty na imieniny. Uwielbiam balsamy, a tym bardziej perfumowane. Balsam Si jest najlepszy jakikolwiek miałam. Jego zapach jest niesamowity. Po prostu jakbym używała perfum. Zapach trzyma się bardzo długo.




PLUSY:

·         Zapach
·         Konsystencja
·         Wygodna butelka
·         Trwałość


MINUSY:

·         Cena

Także bardzo polecam ten balsam, zarówno jak i dla kobiet tych młodszych i starszych.

9 komentarzy:

  1. I'd love to try this but like you say the price is such a pain!! x
    Freya's Fashion Chapter

    OdpowiedzUsuń
  2. Never tried it! following your lovely blog with facebook, gfc and bloglovin. :)
    Take care
    Hugs from Toronto
    https://www.facebook.com/pages/Claudia-Persi-Personal-Blog/295396037253862
    http://claudiapersi.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  3. Także posiadam ten balsam, u mnie bardzo dobrze się sprawdza, jego cena jest trochę wygórowana, ale ma bardzo dobrą jakość oraz konsystencje, na ogół jestem z niego zadowolona :))

    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy?
    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I like Georgeo Armani "Si" smell....
    http://smellofpeony.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena jak dla mnie też jest dosyć dużym minusem, ale zapach na pewno kusi!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji próbować balsamu, ale perfumki tak i byłam bardzo zadowolona! Piękny zapach i długo się utrzymuje :)
    jest bardzo kobiety i zmysłowy. Na pewno wrócę do tych perfum i dzięki Twojej świetnej recenzji skuszę się też i na balsam, dziękuję!
    może wspólna obserwacja?
    Zapraszam na post o Indiach wraz ze zdjęciami! :)
    Miłego dnia! :*

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada interesująco ale cena gra dla mnie dużą rolę niestety...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń