21.04.2014

RÓŻOWE, FIOLETOWE I NIEBIESKIE DROBINKI BROKATU

                               

Różowe paznokcie z drobinkami brokatu! To ja lubię! Jako bazę użyłam różowego lakieru firmy Manhattan z serii Marcel Ostertag numer 004, a lakier z drobinkami brokatu jest z NYC z serii Midnight Confetti  numer 154. Obydwa lakiery kupiłam po bardzo atrakcyjnej cenie 3.49zł na stronie kosmetykizmeryki.pl . Lakier z Manhattanu ma bardzo ładny kolor, świetną konsystencję i bardzo dobrze rozprowadza się po płytce! Chyba nie ma żadnych wad. Cudowny lakier!






12 komentarzy:

  1. Śliczne paznokietki ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paznokcie Ci wyszły ja niestety mam problem z piłowaniem paznokci bo wogóle mi to nie wychodzi :<
    zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing such a pretty color for the spring :)

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pazurki. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kształt,zdradź nam proszę tajemnice takiego pięknego piłowania :)
    Ja walczę o równe,piękne migdałki i nic z tego :(((
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczny lakier do paznokci,pięknie wygląda na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Brokatowe lakiery stały sie ostatnio moim must have :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny odcień ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny te różowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń