27.05.2014

CIENIE DO POWIEK - REVLON COLORSTAY 16 Hour Eye Shadow

                             
Hej! Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję cieni do powiek REVLON z serii ColorStay 16 Hour Eye Shadow nr 555 Moonlit. Przyznam szczerze, że po Revlonie spodziewałam się więcej. Cienie w cenie regularnej kosztują około 40 zł, ja zapłaciłam za nie 20zł w Rossmannie, kiedy była promocja. Cienie otrzymujemy w widocznej na zdjęciu kasetce. Do niej dołączony jest aplikator z dwoma gąbeczkami, jednak ja i tak używam pędzli .  Mamy 3 maty i jedną satynę: 
  • ·         matowy, bardzo blady róż,
  • ·         satynowa szarość przełamana brązem (przynajmniej na moje oko),
  • ·         matowy brąz, taka mleczna czekolada,
  • ·         dość ciemny brąz.

Przyznam, że kolory są dobrane bardzo ładnie, pasują do siebie i za pierwszym razem pozwoliły mi zrobić bardzo ładny, lekki makijaż na wesele. Wtedy doznałam lekkiego załamania. Rozumiem, że 16 godzin to taki chwyt marketingowy, ale moje po 6 już zbierały się w załamaniach i zwyczajnie blakły na powiekach.
Podsumowując, moim zdaniem paletka nie jest warta swojej ceny regularnej, a nawet w promocji jest mi trochę szkoda. Jednak pigmentacją i trwałością przegrywają z o wiele tańszymi cieniami. Może inne kolory mają się lepiej, jednak ja do niej już nie powrócę.





8 komentarzy:

  1. I love the colors :) you can do so many different looks :) I need to try this
    have a great day

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak makijaż wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię revlona !


    ps. a u mnie? śliczna sukienka od sheinside do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje recenzje,
    wspaniale przestrzegasz nas przed kupnem złych produktów !

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet przyjemne kolorki,dla mnie jednak mają zbyt ciepłe tony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odcienie, takie klasyczne :)
    Klikniesz w baner Oasap ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki. Piękne do makijażu ślubnego lub dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/problem.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń