10.05.2014

NARZUTKA

                               


Witajcie słoneczka :)

Dawno nie dodawałam żadnego posta ze stylizacją. Ale obiecuję, że to się zmieni. Będę je dodawać systematycznie, jak będę miała czas.
Narzutkę, którą mam na sobie pochodzi ze sklepu internetowego na facebooku. Zawsze chciałam mieć taką narzutkę i mam :) Spodnie marmurkowe, które już widzieliście bo pojawiły się na blogu, ale ze stylizacją z neonowym sweterkiem. Uwielbiam te spodnie, lecz w kroku już się troche przetarły. Koturny kupione w CCC, kupowałam je z myślą o weselu na którym byłam z 3 tygodnie temu. Ale one pasuję do wszystkiego, a to jest wielki plus, no i do tego są meega wygodne! Torbę wychaczyłam kiedyś w ciuszku za ok. 15zł.
A moje paznokcie niestety są już krótkie :( Musiałam je obciąć, bo połamały mi się niestety. Ale szczerze mówiąc znudził mi się już ich kształt. Teraz zdecydowałam się na proste:)
Na koniec chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w 5 konkursach, które odbywają się na moim fanpage https://www.facebook.com/clarkysxoxo/posts/286604558164436
A teraz zostawiam Was ze zdjęciami. Mam nadzieję, że się spodoba stylizacja oraz życzę Wam miłego i udanego weekendu!

Narzutka – TUTAJ / Spodnie – Tally Weijl / Torba – ciuszek / Buty - CCC











12 komentarzy:

  1. Butki super pasują, a nurzutka idealnie się komponuje :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna narzutka. Ja też zaczęłam o niej marzyć xD

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i torebka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie do cb ona pasuje :) a do tego śliczne spodnie ;)Zapraszam cie na mojego bloga i mojej przyjaciółki :)
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1
    http://lusia146.blogspot.com/2014/05/rzecz-ktore-sprawiaja-mi-radosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest super :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie i torebka rewelacja :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog - just followed! ♥
    Would love if you checked out mine sometime too so we can stay in touch!

    AIMEROSE

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wszystko połączone + piękne paznokcie <3
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylowo, klasycznie, elegancko! I jaka ładna torebka :)


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ciuchach taką torbe znalazłaś ?? wow !!! zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. What beautiful outfit dear. I love the jacket.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń