17.05.2014

PUDROWA KOSZULA

                               

Hej kochani! Była taka ładna pogoda wczoraj i przedwczoraj a tu dzisiaj nagle straszny wiatr. Z powodu takiego, że było zimno założyłam płaszczyk. Kupiłam go w małym butiku na moim osiedlu. Dawno na taki polowałam, ale w tych ‘znanych’ sieciówkach nigdzie nie mogłam go znaleźć, jednak los się do mnie uśmiechnął. Pod płaszyk założyłam różową koszulę. Baardzo ją lubię, chociaż jest dla mnie ciut za duża. Lecz to nie jest żaden problem-podwinąć rękawy i włożyć do spodni i gotowe. Kolor koszuli to pudrowy róż, taki jakby pastelowy. Jak dla mnie pasetele zawsze będą modne. Co prawda pastele były hitem w zeszłą wiosnę i lato, ale myślę, że w te też będą! Chociaż jak nie to przecież nie trzeba się ubierać według trendów, tylko tak jak Tobie pasuje i w czym czujesz się najlepiej. Do tego dobrałam pod koszulę naszynik – tzn. łańcuch. Jest on plastikowy, przez co jest bardzo leciutki i wcale go nie czuć. No i moje kochane sneakersy <3 Czarne z dodatkiem złota. Jest to mój hit na wiosnę i jesień. Są mega wygodne i mogłabym chodzić w nich godzinami. Pozdrawiam Was cieplutko i przesyłam buziaczki:*:*


Płaszczyk – Osiedlowy butik / Koszula – TUTAJ / Spodnie – H&M /
Torba – Ciuszek / Sneakers – TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ












17 komentarzy:

  1. Kolejny świetny post!
    -----------
    Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie:
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja
    To całe zestawienie czerni, pudru i złota wygląda na prawdę świetnie !

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula ma bardzo ładny kolor! Super buty i płaszczyk!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny łańcuch - mimo że plastikowy!
    Super outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, masz super kurtke:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Look super, a koszula rzeczywiście robi wrażenie :) Tez chce taka :')
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne połączenie. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna kurtka i buty!!
    pomozesz w klikaniu w ostatnim poscie jesli to nie problem dla ciebie bardzo by mi to pomoglo,buziaki milej niedzieli
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/li-voglio.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk jest super, sama kupiłam podobny zimą na allegro.. ale niestety nie spełnił moich oczekiwań :( Wręcz byłam zawiedziona jakością,,, Ale cóż :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja świetna, ale choć to głównie o koszuli jest post, najbardziej podobają mi się buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladny kolorek koszuli :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja *.* Koszula jest genialna, w moim ulubionym kolorze :3

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń