02.05.2014

VERONA INGRID IDEALIST - PUDER W KAMIENIU

                               
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pudru w kamieniu firmy Verona – Ingrid Idealist! Puder jest tani, nawet bardzo, ale jak dla mnie jest idealny. Odkąd pamiętam zawsze nie mogłam trafić na ten idealny puder. Wszystkie były nie takie jakie chciałam – a to pomarańczowa twarz, a to słabe krycie. A ten-bardzo dobrze kryje i co najważniejsze nie masz po nim pomarańczowej twarzy.
Kolejnymi zaletami tego pudru jest to, że na długo matuje skórę, na podkreśla skórek czy zmarszczek. Nie tworzy efektu maski.


Kosmetyk jest delikatnie perfumowany, jednak nie jest to jakiś mocny czy męczący zapach i znika tuż po zetknięciu ze skórą. Idealist nie zapchał moje kapryśnej skóry, nie wywołał jakichkolwiek reakcji alergicznych. Biorąc po uwagę jego cenę (ok. 7 zł / 7 g) z całą pewnością jest kosmetykiem wartym wypróbowania .





 Puder możecie kupić o tutaj *klik* , a tu jego fanpage na facebook’u *klik*


10 komentarzy:

  1. ladnie wyglada :)
    http://anieszkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że sprawdził Ci się ten puder.Ja dostałam róż i jestem w nim zakochana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest tylko sklep on-line ?
    Jest świetny, w tej cenie ..
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba go wypróbować
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. this looks like a great powder :)
    have a lovely weekend

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jakby komponował się na mojej buzi :3 Zapraszam serdecznie na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze okazji się z nim spotkać :) na pewno wypróbuję ! :)

    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie slyszalam o tej firmie-Ja jestem fanką sypkich pudrów ryżowych ;) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super trafiłam, bo jestem na etapie zbierania opinii przed zakupem:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale pudry w kamieniu bardzo lubię. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń