30.05.2014

ZESTAW KOSMETYKÓW DO WŁOSÓW FIRMY LOTON

                             


Cześć kochane! Na dzisiaj przygotowałam kolejną recenzję, ale tym razem trzech kosmetyków do włosów firmy LOTON.

Pierwszy produkt to Argan-Rapair dwufazowa odżywka z olejkiem arganowym.

Od producenta: ARGAN-REPAIR odżywka z olejkiem arganowym z serii LOTON PROFESSIONAL przeznaczona jest do wszystkich rodzajów włosów szczególnie suchych i osłabionych. Ta lekka odżywka została stworzona na bazie olejku arganowego, marokańskiego surowca o nieocenionych właściwościach nawilżających, regenerujących i ochronnych. Dzięki zawartości olejku arganowego, bogatego w antyoksydanty, chroni strukturę włosa przed zanieczyszczeniami z powietrza oraz szkodliwym działaniem promieni UV. Dodatkowo wygładza łuskę, ułatwia rozczesywanie, nadaje połysk, pozostawiając włosy miękkie i delikatne. Zawarte w olejku witaminy E i F sprawiają, że włosy stają się bardziej elastyczne i podatne na układanie.
Moja opinia: Zacznę od opakowania, które jest bardzo praktyczne i łatwe w obsłudze. Płyn znajduje się w plastikowej buteleczce z atomizerem z wajchą. Dodatkowo ma „dzyndzel” blokujący, dzięki czemu nic nie ma prawa się wylać. Po drugie zapach jest bardzo przyjemny , czuję w nim owoce. Wystarczą trzy psiki, aby nanieść je na całe włosy. Odżywkę nakładam na mało wilgotne włosy, tuż po rozczesaniu. Włosy stają się miękkie i delikatne w dotyku. Oprócz tego zauważyłam u mnie, że zwiększyła się objętość, z tego powodu bardzo się cieszę! Odżywka spisała się na medal!

Drugi produkt to Argan Oil olejek arganowy do włosów i do ciała.

 Od producenta: Argan Oil z serii Loton Spa&Beauty przeznaczony jest do bezpośredniego stosowania na włosy oraz ciało. Włosom przywraca gładkość i naturalny połysk oraz moc i sprężystość. Olejek arganowy sprawia, że włosy są miękkie i delikatne. Stosowany na skórę wzmacnia jej elastyczność stymulując równowagę wodno-lipidową. Daje odczucie głębokiego relaksu i odprężenia. Łagodzi podrażnienia skóry. Produkt nie zawiera parabenów, silikonów, alergenów i składników pochodzenia zwierzęcego.
Moja opinia: Wszystkie olejki w moim domu są bardzo często używane i szybko zużywane. Ten olejek jest jednym z moich ulubieńców. Po olejku moje włosy bardzo ładnie błyszczą i są miękkie. Jedyną wadą jest to, że bardzo szybko się zużywa, a szkoda! A co do skóry to ja nie stosowałam, ale moja mama i bardzo zachwyca. Bardzo jej on pomógł, gdyż ma bardzo suchą skórę, a po zastosowaniu tego olejku jest bardzo nawilżona i co najważniejsze nie podrażnia skóry.

Trzeci produkt to Termo-Spray do prostowania włosów.

Od producenta: TERMO-SPRAY do prostowania włosów z serii LOTON PROFESSIONAL przeznaczony jest dla osób prostujących włosy przy użyciu prostownicy lub suszarki. Skutecznie chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wysokiej temperatury. 
Formuła stylizującą zapewnia długotrwały efekt prostych włosów a naturalne proteiny jedwabiu nadają połysk i gładkość. 
Moja opinia: Jest to mój drugi spray do prostowania włosów. Spray ma chronić włosy przed działaniem wysokiej temperatury, nie wiem czy u mnie to się sprawdziło, gdyż tak czy tak miałam i mam strasznie poniszczone włosy. Ale co do wytrzymałości to idealnie się sprawuje. Wcześniej gdy wychodziłam i było strasznie wilogtnie od razu włosy się falowały, a po zastosowaniu tego sprayu mogę przyznać z czystym sercem, że wcale mi się nie kręcą! W takich jakich wychodziłam to w takich wracałam!

Wszystkie te trzy produkty są świetne! Słowa producenta są jak najbardziej prawdziwe! Polecam z całego serduszką tę firmę! Przy okazji na moim fanpage do wygrania są aż 3 zestawy takich oto kosmetyków! ZAPRASZAM *TUTAJ*

6 komentarzy:

  1. Ciekawe,może u mnie też zadziałają :) Zapamiętam,jak skończę zapasy może kupię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam przyjemności używać, ale zajrzę na fanpage :)
    ✌ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tą firmę :) mam ten spray termoochronny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy o nich nie słyszałam.
    Ale prezentują się na prawdę świetnie.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zachęciłaś do tych produktów i może kiedyś je kupię;)

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń