08.06.2014

CONCEALER PALETTE 4IN1 - PALETA KOREKTORÓW DO TWARZY MARKI WIBO

                           

Cześć kochane! Dzisiaj, w niedzielne, słoneczne popołudnie przybywam do Was z recenzją kosmetyku Concealer Palette, 4 w 1 paleta korektorów do twarzy marki Wibo. Jedno okrągłe pudełeczko i cztery korektory do zadań specjalnych, brzmi zachęcająco prawda? Jest to bardzo wygodne rozwiązanie biorąc pod uwagę ile kosmetyków musiałybyśmy mieć, jeden pod oczy, drugi na zaczerwienienia, trzeci maskujący niedoskonałości skory i czwarty do konturowania twarzy.

·                     kolor różowy - maskuje sińce pod oczami
·                     kolor zielony - kamufluje popękane naczynka
·                     kolor jasny beż - maskuje wypryski
·                     kolor ciemny beż - modeluje kształt twarzy 



Korektory nie kryje jakoś strasznie specjalnie ale to wystarczy aby nadać naszej buzi naturalny wygląd, jeśli nakładamy podkład ładnie się  z nim stapiają, jeśli tylko sam puder sypki to niestety prześwitują. Dużym plusem dla mnie jest to ze kosmetyk ma kremowa formule, nakładam palcem ale można tez pędzelkiem. Opakowanie jest mega duże, 14g, nie wiem czy sie kiedyś skończy. Na twarzy sie nie roluje, nie spływa. Czy polecam? Nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia ale jest przydatny. Minusem jest trochę tandetne opakowanie a szczególnie plastikowa pokrywka, która mam nadzieje nie pęknie. Cena ok 13zl wiec bardzo przystępna.





13 komentarzy:

  1. fajnie, właśnie szukałam jakiegoś fajnego korektora, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieraz przykuwały moją uwagę w drogerii, ale jakos sie nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście ten "zielony" przypomina turkus albo błękit.
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam,w zasadzie używam tylko korektorów rozświetlających pod oczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, jest aż go zakupię, bo jak dla mnie w sam raz : ) A cena tez bardzo fajna ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że ma aż 4 typy korektorów, chyba się skuszę, bo właśnie szukałam jakiegoś :D

    psycho-swing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę ten kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! Gdzie Ty to znalazłaś ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. noo też pierwszy raz na oczy widzę :P ale jak w rossmanie to bięgnę jutro! fajny pościk :*

    OdpowiedzUsuń
  10. też je mam i mam podobne odczucia... Ja zakupiłam w cenie promocyjnej za ok. 7zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, ale jeszcze tej paletki z kolektorami nie miałam. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń