13.06.2014

DERMEDIC, NORMACNE THERAPY-PREPARAT PUNKTOWY NA WYPRYSKI

                           
Witajcie kochane. Wpadłam tutaj tylko na chwilkę, ponieważ szykuję się na bal gimnazjalny, który mam na 18. Na dzisiaj przygotowałam recenzję Normacne Therapy z firmy Dermedic - preparat punktowyna wypryski. Jestem jeszcze w okresie dojrzewania, więc ten preparat bardzo mi się przydał. Nie mam aż tak dużo wyprysków, ale zdarzają się pojedyncze i o dość duże. 

Preparat jest skierowany do osób, które mają skórę tłustą i mieszaną. Lecz myślę, że dla każdej skóry on jest dobry. Należy pamiętać, by nie stosować Normacne Therapy w czasie ekspozycji na słońce! Opakowanie jest wygodne i poręczne. Kosmetyk ma postać przeźroczystego żelu, który "zastyga" w miejscu naniesienia. Po odczekaniu kilku(nastu) minut można nałożyć na niego makijaż i jest OK! - w żaden sposób nie zmniejsza jego trwałości. Zapachu brak.

Szybko i skutecznie   niweluje wypryski - jeśli przesadzimy, skóra w posmarowanym miejscu może być nieco przesuszona, ale to i tak niewielka cena za tak błyskawiczny efekt. Polecam, to zaskakująco skuteczny i tani kosmetyk (za 15 ml zapłacimy ok. 10zł), który warto choćby przetestować. Kosmetyki Dermedic znajdziecie w aptekach


Od producenta :
  • ·         Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 h – skuteczność potwierdzona badaniami
  • ·         Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
  • ·         Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych
  • ·         Oczyszcza zaczopowane pory
  • ·         Do terapii punktowej
  • ·         Nie zawiera kompozycji zapachowej
  • ·         Hypoalergiczny










7 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad nim ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by się bardzo przydał taki produkt :) Dzięki tobie rozmyślę nad kupnem go :*

    Skomentujesz nowy post ? Będę bardzo wdzięczna :)

    http://wszystkoinic-bywampir.blogspot.com/2014/06/outfity-ubiegego-tygodnia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt,ostatnio mam ochotę na produkty tej marki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja coś osobiście potrzebuję na trądzik.
    Zapraszam do mnie to nie reklama tylko zaproszenie.
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o cos dla mnie :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/maxi-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. hey! I like your blog :)
    if you'd like, you can enter my giveaway: http://ninalavitaebella.blogspot.com/2014/06/g-i-v-e-w-y.html
    i follow back :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Clarkys! cieszę się bardzo, że mamy podobne zdanie na temat tego kosmetyku, byłabym jednak zobowiązana, gdybyś cytując mnie (ostatni akapit: Polecam, to zaskakująco skuteczny i tani kosmetyk (za 15 ml zapłacimy ok. 10 zł), który warto choćby przetestować. Kosmetyki Dermedic znajdziecie w aptekach.) podała źródło (podpowiadam, gdybyś nie mogła znaleźć http://all-about-elle.blogspot.com/2013/04/dermedic-normacne-therapy-preparat_4.html :-)

    OdpowiedzUsuń