20.06.2014

ELEGANCJA NA LUZIE

                         

Cześć wszystkim! Mieliśmy dzisiaj piękna, słoneczną pogodę, wiec z rodzinka postanowiliśmy pojechać na zakupy do Płocka. Na dzisiaj przygotowałam stylizacje - luźna jak i zarówno elegancka. Biała marynarka idealnie współgra z koszulka na ramiączka, która mam z 
Shclothes.pl
Shclothes.pl to pierwszy w Polsce internetowy second hand z co tygodniowa wymiana towaru. W swoim asortymencie ma mega modne ciuszki w przeróżnych rozmiarach, dzięki czemu każda znajdzie coś dla siebie. Pojawiają się tam marki takie jak Louis Vuitton, Coco Chanel, Giorgio Armani etc. Upolować można także obuwie, torebki, biżuterię, a nawet zabawki. Co tydzień w sobotę jest NOWY TOWAR, a codziennie cena ulega zniżce! W ostatni dzień (piątek) każda sztuka kosztuje jedynie 2zł. Gorąco polecam - polowanie zaczyna się już o 24:00 z piątku na sobotę :)

Bluzka - TUTAJ / Marynarka - TUTAJ / Spodnie - H&M





9 komentarzy:

  1. bardzo fajne zestawienie ;) proste, ale ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny,prosty, a jednocześnie elegancki zestaw. Bardzo mi się podoba Twoja marynarka.

    Pozdrawiam serdecznie. Magda.

    OdpowiedzUsuń
  3. super look , topik sliczny!!
    moge cie porsic o jeden klik w ostatnim poscie bardzo bys mi pomogla jesli to nie problem oczywiscie buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/bad-romance.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post jak i stylizacja!

    Zapraszam Cię do mnie:
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja ;)
    I równie fajny post ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    https:/crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, pierwszy raz słyszę o tym second hand'zie ale na pewno do niego zajrzę i już mam go otwarty w drugiej karcie :D


    Obserwuję ;* Zapraszam do siebie ;)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz ! ♥ Marynarka przypadła mi do gustu :)

    zapraszam !: aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pazurki. Super wyglądasz. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń