07.07.2014

BINGOSPA, ŻEL POD PRYSZNIC, SŁODKIE MIGDAŁY I BIAŁA GLINKA

                         
Żele pod prysznic to kosmetyki, które znikają u mnie chyba w najszybszym tempie. Ten żel BingoSpa o zapachu słodkich migdałów i białej glinki dostałam w jednej z edycji Kosmetycznych Paczuszek.
Żel ma kremowo białą konsystencje. Pieni się nie za dobrze. Potrzebna jest bardzo duża ilość żelu aby pojawiła się ta piana. Dlatego zużyła go bardzo szybko. Nie zauważyłam, aby wysuszał moją skórę czy też spowodował jakieś podrażnienia. Zapach jest słodkawy, czuć w nim migdały, nie wiem tylko jak pachnie biała glinka.
Podsumowując, żel spełnia swoją funkcję oczyszczającą, jeśli ktoś lubi słodkie zapachy to powinien być zadowolony.  




8 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo fajnie, ja uwielbiam zapach migdałów :) Jednak jakoś nie przykładam dużej wagi do żeli i wolę jakoś kupować je stacjonarnie, a Bingo ciężko dostępne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak on musi pięknie pachnieć :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie zapach migdalow :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/nodu-pianusardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej firmie słyszałam już nieraz, ale nie miałam jeszcze z niej żadnych kosmetyków. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, ale mi w zupelnosci wystarczaja zele z drogerii

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm. Od razu ma się ochotę na kąpiel !
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń