25.07.2014

EFEKT PIASKU | WIBO, CANDY SHOP #4

                         


W taki deszczowy dzień przyda się odrobina słodkości. Tą słodkością jest lakier Wibo, Candy Shop #4. Od razu możemy zobaczyć, że lakier jest piaskowy, gdyż informuje nas o tym napis na zakrętce - za to duży plus, gdyż kiedyś kupiłam jakiś lakier, a w domu okazało się, że to lakier piaskowy. Już jedna warstwa daje nam przyzwoite krycie lecz z malutkimi prześwitami, więc ja nakładam dwie. Konsystencja jest nie za rzadka, nie za gęsta. Plus za to, że się nie rozlewa na skórki i nie skapuje od razu z pędzelka. Kolor jest piękny, jak widać na zdjęciach. Taki słodki!









18 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ten lakier :) gratki dla Zwyciężczyń! Szkoda, że mi się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten lakier, mam go ale inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor lakieru i na paznokciach też wygląda zjawiskowo :)

    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie wyglądają paznokcie - to fakt :)
    PS. Gratuluję dziewczynom :)
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lakier :)
    Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny kolorek! Wygląda świetnie ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie śliczny lakier <3 gratuluję zwycięzcom <3

    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor , a dodatkowo świetnie się prezentuje na paznokciach :* Uroczo.

    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam piaskowe lakiery,a ten kolorek jest uroczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor piękny i Twoje paznokcie również. Plus za nienaganny mani, ale ... ten piasek mnie jakoś nie przekonuje :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go i jestem nim oczarowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię lakiery piaskowe, świetny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor lakieru.
    Już nie wspomnę o tym całym piaskowym efekcie.
    Wprost cudownie !

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny! Pójdę zakupić na dniach.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo podobny lakier;)

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń