04.07.2014

LUMI MAGIQUE OD L'OREAL, BAZA

                         
Jestem wielką fanką kosmetyków rozświetlających. Uwielbiam rozświetlacze, pudry rozświetlające, a wybierając podkład zawsze wybieram ten, który nada mojej skórze blasku niż ten bardziej kryjący czy matujący.
Gdy zobaczyłam w sklepie bazę rozświetlającą pod podkład L'Oreal Lumi Magique wiedziałam, że muszę ją mieć. Ale kupiłam ją dopiero jak były przeceny  w Rossmannie, gdyż cena 53zł za 20ml to dla mnie lekka przesada.
Produkt ten możemy stosować pod podkład jako bazę lub delikatnie wklepać w te miejsca, w które chcemy szczególnie rozświetlić. Oprócz nadania naszej skórze blasku baza ma także nawilżać przez 8h.  Konsystencja jest płynna i lekka. Bardzo dobrze i równomiernie się rozprowadza i szybko się wchłania.
Używam tego produktu przez kilkanaście tygodni i mogę ją z całego serduszka polecić każdej z Was! 





6 komentarzy:

  1. Jeszcze tego produktu nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię rozświetlenie na mojej twarzy. Tej bazy jeszcze nie używałam, ale naczytałam się o niej sporo pozytywnych opinii. Wychodzi na to, że to rzeczywiście fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używamy raczej nic rozświetlającego, ale brzmi nieźle ;)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, jest dość droga, ale gdy kiedyś wpadnie mi nieoczekiwanie trochę pieniędzy to pewnie sięgnę po tę bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ciekawiła mnie ta baza, bo lubię różne rozświetlacze :-) Ostatecznie kupiłam bazę rozświetlającą z Deli ( 55ml za ok 20-25 zł ) i jest świetna :-) wcześniej miałam z tej serii wygładzającą :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten produkt z L'Oreal cena trochę wysoka ale warto :P
    co powiesz na wzajemną obserwację ?

    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń