01.07.2014

MATOWY NUDE + RECENZJA TOP COAT MATT OD ALLEPAZNOKCIE

                         
Cześć kochane! W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać matowe paznokcie, które bardzo mi przypadły do gustu i podzielić się z Wami recenzją lakieru Top Coat Matt firmy Allepaznokcie.
Na pierwszy ogień idzie recenzja matowego lakieru. Mam go ze sklepu ALLEPAZNOKCIE. W 15ml buteleczce znajduje się bezbarwny lakier, który po pomalowaniu daje efekt zmatowienia płytki paznokcia.  Efekt jest widoczny już po kilku sekundach. Jak dla mnie ideał!
Teraz przejdźmy do paznokci. Jako bazy użyłam jasnego lakieru GOLDEN ROSE PARIS #12. 






17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne paznokcie! Dziwię się sobie, że nie wpadłam na połączenie lakieru nude i matowego top coatu - wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten matowy Top Coat. Ja ma z Manhattana i jest chyba gorszy od tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boskie ! Masz śliczne paznokcie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! śliczne paznokcie i świetny "kolor" :-) lubię nude :-) , buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie wyglądają cudownie *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają ślicznie, jednak ja nie lubię matowego efektu na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się to prezentuję elegancko i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Paznokcie wyglądają tak schludnie i elegancko!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam matowe wykończenie :) masz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście mat jest bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie się prezentuje taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń