27.07.2014

PROSTOWNICA REMINGTON SILK S9600

                         



Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na temat prostownicy Remington Silk S9600. Zawsze miałam problem z dobraniem prostownicy. Wszystkie ciągnęły moje włosy i strasznie się puszyły. Na szczęście już koniec z tym. Prostownica Remington Silk S9600 jest tym rozwiązaniem! Jest to najlepsza prostownica, jakąkolwiek miałam. Nie ciągnie włosów wcale! W ogóle nie czuć, że je prostujesz, naprawdę. Prostownica posiada ceramiczne płytki, które mienią się pod wpływem światła.  Kolejnym plusem jest cyfrowy wyświetlacz, który pomaga nam dobrać odpowiednią temperaturę, jaką chcemy osiągnąć w zakresie od 150oC - 240oC. Prostownica nagrzewa się w aż 10 sekund! Jest to błyskawicznie szybko, porównując inne prostownice. Posiada ona również funkcję blokady i funkcję pamięci - zapamiętuje ostatnio wybraną temperaturę, a po 60 minutach automatycznie się wyłącza, co jest też wielkim plusem, gdyż ja często mam sklerozę i po prostu zapominam wyłączyć. Prostownica może się również sprawdzić jako lokówka, która z Twoich włosów wyczaruje świetne loki! Dodatkowo do prostownicy jest dołączona saszetka/etui, na to aby ją tam włożyć i nie martwić się, że coś się z nią stanie. Na końcu chciałabym Was zaprosić do polubienia fanpage Remingtona, abyście były na bieżąco z nowościami.













14 komentarzy:

  1. ładny kolor włosów

    ps. a u mnie? MODNE AKCESORIA NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem , są bardzo dobre , własnie firma remingtona jest na prawdę super, miałam raz w życiu prostowane włosy własnie tą prostownica, i wyprostowane włosy trzymały mi się aż do następnego dnia, może też z racji tego ,że z natury mam proste, ale u ciebie to wszystko przepięknie wyszło , super wyprostowane. Można nastawiać temperatury jakie się chce super na prawdę ; *

    A mogę zapytać jaki był jej koszt? ; * Bo chce sobie taką zakupić : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na świetna! Moje włosy są naturalnie proste, ale lubię czasem zrobić loki lub wywinąć włosy. Lokówki o dziwo nie sprawują się u mnie dobrze w przeciwieństwie do prostownic, dlatego chciałam sobie sprawić jakąś nową, dobrą. Zachęciłaś mnie i myślę, że na dniach ją sobie sprawie.

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ok utrzymują się proste włosy po wyprostowaniu ?

    Pozdrawiam ;* Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam starszy model prostownicy Remingtona i też jestem zadowolona. Widać solidna firma.

    OdpowiedzUsuń
  6. love you hair<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. prostownica super,ja mam póki co zwykłą z allegro i też prostuje
    choć kiedyś przymierzam się do zakupu prostownicy Babyliss

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt,śliczne włosy.Ja też mam prostownice tej marki,ale shine therapy.Jest bardzo fajna,ale ja prostuję włosy raz na rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej recenzji potrzebowałam :)
    Nie dawno z owej firmy zakupiłam suszarkę i jestem megaaa zadowolona :) a kilka dni temu właśnie myślałam nad zakupem tej prostownicy :) tym oto sposobem pomogłaś mi się zdecydować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam prostownic, bo mam naturalnie proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Post przydatny, szczególnie, że zamierzam kupić wreszcie nową.

    U mnie pojawił się pierwszy post, zapraszam bardzo serdecznie! bizzmez.

    OdpowiedzUsuń