22.07.2014

WYGRANY SWOP - BAZA, EYELINER, PĘDZELEK, CIEŃ

                         

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać co wygrałam na Dresscloud.pl O tej stronie pisałam już tutaj na blogu *KLIK*, więc jeśli ktoś nie wie co to jest to zachęcam do przeczytania.  W swopie znajdowała się
  • ·         baza pod cienie firmy Ingrid Cosmetics
  • ·         żelowy eyeliner i pędzelek z Manhattanu
  • ·         cień do powiek firmy Kobo
Na pierwszy ogień idzie baza pod cienie od Ingrid Cosmetics. Baza troszkę zbiera się na powiece, nie da się jej idealnie rozetrzeć, nie maskuje, kryje dość słabo. Po kilku godzinach cienie wyglądają bardzo dobrze! Doskonale się rozcierają, mają nasycone kolory i długo trzymają na powiekach.




Drugim produktem jest żelowy eyeliner i pędzelek z Manhattanu. Zacznijmy do eyelinera. Jest to bardzo dobry produkt, chociaż na początku byłam sceptycznie nastawiona, gdyż moimi wcześniejszymi eyelinerami były te w pędzelku. Dobrze się rozprowadza i starcza na bardzo długo. Ja mam kolor #3 GREY. A pędzelek jest niesamowity. To dla niego licytowałam swop (:D) Jest bardzo wygodny i da się nim zrobić idealne kreski!



Ostatnim produktem jest cień do powiek firmy Kobo. Ja mam kolor #120 STEEL BLUE. Nie jest on w moim kolorze i go nie wykorzystam. Może komuś podaruję go w prezencie. Ale recenzję mogę napisać, gdyż mam inne cienie z tej firmy i są bardzo dobre. Na długo się utrzymują, są dobrze napigmentowane.  Nie zauważyłam żadnych minusów.






10 komentarzy:

  1. ja wygrałam ostatnio skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Czytelny i naprawdę pomocny :) Ja się nie maluję, ale jestem pewna, że wielu osobom się przyda. !
    Zdjęcia dobrej jakości i duże, co też jest plusem :)
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wygrana :) super produkty :) chciałabym wypróbować eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki moze ja tez kiedys wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!
    Jeśli masz czas- zapraszam
    itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, gratuluję:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję ;**

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej !
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń