01.08.2014

NAIL COLOUR #13 & EVELINE MINIMAX #903

                         


Moje dwa nowe nabytki, które połączyłam razem. Pierwszym lakierem je Nail Colour #13, który kupiłam bodajże w Biedronce za grosze. Urzekł mnie w nim kolor. Chociaż byłam sceptycznie nastawiona na trwałość, okazało się, że lakier jest naprawdę dobry. Krycie-kryje tak jak zwykły lakier, dwie warstwy. Z trwałością też jest dobrze-ok. 6 dni. Drugim lakierem jest z Eveline MiniMax #903, który również zachwycił mnie swoim kolorem. Lakier wydaje się być bardziej rzadkiej konsystencji, jednak nie rozlewa się na płytce paznokcia i przyjemnie się rozprowadza.  Także polecam bardzo te dwa lakiery! Dla ulepszenia efektu dodałam Top Coat Matt, gdyż uwielbiam matowe paznokcie!









17 komentarzy:

  1. kolory są świetne:)

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE JAK I RÓWNIEŻ KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają na pazurkach, szczególnie w matowej werji :) Podoba mi się, takie letnie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten miętowy jest rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę też sobie kupić ten matowy lakier, nie cierpię błyszczących paznokci, a matowe to super patent:)

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, no !Bardzo ładny mani :-) I podoba mi sie to zestawienie kolorków. Jak nie lubie matów tak ten, bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne kolory

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj, kocham pastele! A Twoje paznokcie jeszcze mają takie idealne kształty :)


    Uściski...
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki! Ten miętowy jest świetny ;) Również lubię matowe paznokcie :)
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne masz paznokcie ;)

    Zapraszam do siebie :) Mogłabyś poklikać w linki u mnie na blogu ?:)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń