05.08.2014

PLASTRY PRZECIW WYPRYSKOM, SYNERGEN

                         
Dzisiaj kilka słów o plastrach przeciw wypryskom firmy Synergen. plasterki znajdują się w małym pudełku, w którym są trzy saszetki po 12 plasterków w każdej, więc w sumie jest 36 plastrów. Po odpowiednim przyklejeniu na wyprysku, plasterki trzymają się bardzo długo. Ja w nich spałam i żaden mi nie zginął. Działają w 90%! Stosuję je w nocy i potrzebuję tylko jednej nocy na znaczne zmniejszenie niedoskonałości. Dobrze radzą sobie z małymi wypryskami, bo wtedy bez problemu wystarczy jedna noc i ich już nie ma. Większy problem jest z tymi większymi. Po jednej nocy widać różnicę, ale bardzo małą, są trochę złagodzone i jest mniejsze zaczerwienienie. Natomiast podczas kolejnych nocy już po prostu plasterki nie działają na ten wyprysk i nic z nim nie robią. Rano, po oderwaniu plasterka nie ma po nim żadnego śladu i skóra nie jest przesuszona.  Za 36 sztuk cena 7.99pln jest jak najbardziej odpowiednia. Także polecam na małe wypryski!








14 komentarzy:

  1. Dostanę je w rossmanie? Wszędzie ich szukam, w sensie plastrów na wypryski.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę je też sobie wypróbować

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 saszetki po 12 plasterków daje 36?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało tam być trzy saszetki. Mój błąd :)

      Usuń
  4. Na mnie coś nie działały :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tych plastrach :) Może kiedyś ich użyję ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, nie słyszałam o nich, ale może wypróbuję ;)
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle szukałam jakiś dobrych plastrów i wreszcie! Już drugi raz mi pomoglas ;)

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty synergen, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie słyszałam o takich plastrach! :)

    http://itssandrasworld.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa takie plasterki, muszę się za nimi rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem ich działania :)
    http://kejtifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń