21.08.2014

RÓŻOWY DODATEK

                         


Cześć wszystkim! Dawno tutaj nic nie pisałam, a to dlatego, że jestem na wakacjach i po prostu nie mam czasu aby wejść na laptopa ani nic. Ale dzisiaj znalazłam odrobinkę chwili i chciałabym Wam pokazać paznokcie. Są one bardzo naturalne. Wszystkie pomalowane lakierem z Golden Rose Paris #12, a dla lepszego efektu dodałam do tego na dwóch paznokciach różowe koraliki. Z trwałością ich jest kiepsko. U mnie trzymały się dzień, nawet niecały. Ale jak na jakąś imprezę czy coś to świetnie wyglądają:)







16 komentarzy:

  1. Śliczne, ale nie lubię mieć taki ozdóbek, bo zaraz gdzieś zawadzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne ci wyszly !
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta stylizacja paznokci, prezentuje się świetnie! :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknu lakier podkładowy. Zdobienie też śliczne, ale pewnie tylko na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są *.*
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają ;) Dobry top powinien utwardzić je na trochę dłużej, jednak wtedy zanikłby matowy efekt...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądają,ale ja znając życie szybko bym oderwała te ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki, ale jak to ja korciłoby mnie żeby poodrywać te dzety. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na prawdę cudownie .
    Z tymi cekinkami oryginalnie .

    Zapraszam do mnie .
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne paznokcie , moja ulubiona kolorystyka !


    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają te koraliki! :) Bardzo oryginalnie ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację. To wygląda prze świetnie :)

    OdpowiedzUsuń