15.09.2014

BIEL NA PAZNOKCIACH | SENSIQUE #101

                           
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami recenzją na temat lakieru do paznokci Sensique #101. Kupiłam go tak po prostu, bo szukałam białego lakieru. I tak oto trafiłam na ten. Zachęcił mnie ceną. Był bardzo tani, nie pamiętam dokładnie ile ale były to grosze. Trwałość lakieru jest ok (3-4 dni, tak jak każdy przeciętny lakier). Do pokrycia płytki użyłam dwóch warstw. Więc jak dla mnie bardzo dobrze kryje, jak nie ma prześwitów. Pędzelek jest bardzo wygodny. Nie pozostawia smug, co mnie niezmiernie cieszy. Możecie go dostać w Naturze. Polecam!












DISCO WĘDRUJE DO:



MORSKI MELANŻ WĘDRUJE DO:





9 komentarzy:

  1. pięknie ta biel się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,latem uwielbiam nosić biel na paznokciach :) wygląda bardzo schludnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam biale lakiery, ale jednak moimi ulubionymi zawsze beda te z golden rose :)

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prezentuje się ten lakier! Już od jakiegoś czasu planuję zakup białego lakieru i chyba się skuszę właśnie na ten ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Kocham biel na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie białe paznokcie :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/2014/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny :) mi bardzo podpasował biały lakier Wibo :)

    OdpowiedzUsuń