11.09.2014

MOJA TOP 5 PERFUM!

                         


Cześć kochane! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać 5 moich ulubionych perfum, które uwielbiam! Jak każda kobieta uwielbiam perfumy. Mam ich mnóstwo, ale większość z nich nie przypadła mi do gustu. A te, które Wam dzisiaj pokaże są moimi ulubieńcami i zawsze do nich powracam.
Na pierwszy ogień idą perfumy Love at first Glow by JLO.  Opakowanie mają piękne, takie różowiutkie, bardzo słodkie! Zapach jest lekki, taki jakby trochę owocowy, bardzo seksowny i kobiecy. Utrzymuję się bardzo długo! 


Love at first Glow by JLO


Kolejne to również perfumy JLO Still. Flakonik również ma piękny, jak wszystkie perfumy Jennifer Lopez. W zapachu czuć herbatę (może nie aż tak wyraźnie, ale czuć), potem jest ostrzejsza nuta, która dodaje odrobinę charakteru. Trwałość też jest powalająca! Trzyma się bardzo długo, nawet cały dzień!


JLO Still

Następne to perfumy także JLO Love and Glamour. Flakonik również jest piękny, wpadający w złoto. Zapach jest taki jakby egzotyczny, zmysłowy i intrygujący... Czuć w nim odrobinę nuty owocowo-kwiatowej.


JLO
 Love and Glamour

Znowu perfumy JLO ale tym razem Love and Light. Flakonik jest bardzo podobny do perfum wyżej, lecz ten jest w kolorze morskim. Czuję w nich czarną porzeczkę, mandarynkę i granat. Takie bardzo owocowe połączenie. 


Love and Light JLO


Ostatnimi perfumami są Just Me by Paris Hilton. Zapach ich jest bardzo słodki, taki dziewczęcy. Dla mnie są idealne na wiosnę i jesień! Lecz z trwałością już jest gorzej. Utrzymuje się może z 3-4 godziny.

                                                                                  
                                                                                                Just Me by Paris Hilton



 Jak widzicie jestem miłośniczką perfum JLO! Także każdej kobiecie polecam te perfumy!!!









13 komentarzy:

  1. No to chyba jestem jedna z tych co ma tylko 1 flakonik a i nie zmieniam zapachu od lat :) Hugo Boss Woman
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie slyszalam o tych perfumach :) ja uwielbiam praktycznie wszystkie od Beyonce i bardzo polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam perfumy, ale tych zupełnie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żadnych z tych perfum nie miałam przyjemności używać :) Ale buteleczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy perfum JLO trzeba przyznać, że bardzo fajne butelki, a sama jestem fanką perfum Beyonce :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam ich nigdy :) ja zazwyczaj używam perfum Davidoffa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się, że nie znam żadnego z nich :) Jedynie co mogę powiedzieć to flakoniki są świetne.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio używam szarego Mexxa. Generalnie lubię tę markę, bo zawsze znajdę coś w jej ofercie dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam perfumy ♥
    i bardzo lubię JLO :)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham perfumy. Nie znam tych, szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, szkoda że nie znam żadnego z tych wymienionych wyżej perfumów :D

    julka102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądają a pachną pewnie jeszcze lepiej :)
    poklikasz u mnie w poście? proszę to dla mnie mega ważne..
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń