24.09.2014

NEONOWY, RÓŻOWY LAKIER IBIZA | LOVELY #2

                           
Chciałabym Wam dzisiaj pokazać lakier Ibiza #2 marki Lovely. Lakier jest w kolorze nenowym, jest to piękny róż! Lakier jest piaskowy, więc dla mnie (prócz koloru) to kolejny plus, bo ostatnio zakochałam się w piasku! W buteleczce lakier wygląda jakby miał srebrne drobinki, które nie wyglądają zachęcająco, jednak na paznokciach kompletnie nic nie widać.  Konsystencja lakieru jest w sam raz! Z pędzelkiem również od razu się polubiłam. Dwie warstwy wystarczają, aby pokryć idealnie płytkę paznokcia. Nie wysycha w mig, więc należy uważać. Lakier z wierzchu wydaje się być suchy, lecz w środku może być plastyczny i o zdarcie nie trudno. Na moich paznokciach trzymał się ok. 5 dni. Dla mało cierpliwych osób zmywanie może być tragiczne, ja jednak na tyle pokochałam ten lakier, że mogę to przeboleć!














7 komentarzy:

  1. ładny kolor :))

    https://www.youtube.com/watch?v=j_vUCk7b3KE

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jestem zakochana w lakierach piaskowych :3

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz cudne paznokcie! :) Jakbym miała takie śliczne, to również malowałabym na wyraźne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten lakier! ;)
    Ogólnie masz bardzo ładne paznokcie i wszystkie lakiery Ci pasują! ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny lakier! I ten kolor *.*
    Paznokcie wyglądają świetnie :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny lakier. Chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny lakier, bardzo ladny ksztalt paznokci :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń