20.09.2014

ODŻYWKA MATRIX, TOTAL RESULTS, COLOR CARE

                           
Cześć wszystkim! Coraz rzadziej zaglądam tutaj na bloga, a to dlatego, że mam tyle nauki, że nie wiem za co mam się na początek zabrać. Dawno nie było na blogu postu ze stylizacją, ale postaram się jak najszybciej go dodać! Natomiast na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję odżywki do włosów firmy Matrix, Total Results, Color Care. Odżywka jest przeznaczona dla włosów farbowanych.  Ma bardzo przyjemy zapach. Jak go stosować? Należy nałożyć niewielką ilość na mokre włosy i dobrze w nie wetrzeć. Odczekać z 2-3 minuty i spłukać włosy. Ja odżywkę nakładam za każdym razem po umyciu, w moim przypadku codziennie. Moje włosy po tym są lśniące i wyglądają na zdrowe. Polecam tę odżywkę każdemu, kto ma włosy farbowane! Jedyną wadą  jest to, że nigdzie nie widziałam stacjonarnie tej odżywki.


















3 komentarze:

  1. Dziękuje bardzo niemogę się doczekać kiedy przjdzię naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to na przyszłość mam już odzywkę ;)

    OdpowiedzUsuń