06.10.2014

BIEL I NIEBIESKO-FIOLETOWE DROBINKI BROKATU

                           


Znowu się rozchorowałam, tym razem mam powiększone migdały.. ehh.. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać paznokcie, które robiłam już w wakacje. Były jeszcze długie (!) Jako bazy użyłam białego lakieru, który w świetle mieni się. Jest on firmy Wibo, Extreme Nails #400. Kupiłam go jak był po przecenie za jedyne 2zł! Na to nałożyłam już lakier, który wcześniej już na sto procent pokazywałam! Jest on z drobinkami brokatu i confetti w kolorze niebieskim i fioletowym. Jest to NYC New York Color, Expert Last Nail Polish #105 Lights-Camera-Glitter. Kupiłam go na stronie kosmetykizmaetyki.pl również za jakąś śmieszną cenę!











****************************************************************************


****************************************************************************



****************************************************************************







13 komentarzy:

  1. No tak, sezon przeziębień rozpoczęty. Ja też już zaliczyłam jakiegoś wirusa, przez tydzień chrypiałam nie mówiłam. Ładny duet na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladnie sie prezentuje!
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. proste a rewelacyjnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka Ci życzę! Pięknie wyglądają te paznokcie ;)
    Świetny efekt :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki i zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka! ;) przepiękne paznokcie :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie długie, zadbane paznokcie! :)


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń