20.10.2014

KOSMETYKI PAT&RUB | SZAMPON I ODŻYWKA DO WŁOSÓW, KREM DO RĄK

                           




Cześć wszystkim! Obecnie leżę w szpitalu i masakrycznie mi się nudzi. A to, że mam dostęp do zdjęć postanowiłam, że dzisiejszy post będzie poświęcony kosmetykom PAT&RUB. Sklep PAT&RUB oferujewysokiej jakości kosmetyki w 100% naturalne. Na pierwszy ogień idzie szampon wzmocnienie i objętość.  Szampon zamknięty jest w dużej tubie, co jest chyba jedynym minusem, gdyż konsystencja jest dość rzadka, a aplikowanie z tuby jest nieporęczne. Jest przeznaczony do włosów cienkich, zniszczonych i oklapniętych (takich jak moich) . Zawiera organiczny kompleks pogrubiający i wzmacniający oraz witaminę B5. Szampon pachnie przyjemnie, ziołowo. Po umyciu może być problem z rozczesaniem, ale moje TT idealnie daje sobie z tym radę. Przy regularnym myciu zauważyłam, że włosów wychodzi mi coraz mniej.  Z tej samej serii mam również odżywkę, także na wzmocnienie i objętość włosów. Na włosach wystarczy ją potrzymać z 1-2 minut(y). Równie ładnie pachnie ziołami. Idealnie współgra z szamponem P&T i pomaga rozczesywanie. Trzecim produktem jest krem do rąk o zapachu trawy cytrynowej i kokosu. Świetne połączenie!! Idealnie nadaje się do przesuszonych dłoni. Świetnie nawilża i na długo!























5 komentarzy:

  1. O nie słyszałam nigdy o tej firmie, wydają się być nieźli. Życzę powrotu do zdrowia:)
    Pozdrawiam
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe kosmetyki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyk. Gratuluję dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, w szpitalu można się wynudzić. Mam nadzieję, że szybko z niego wyjdziesz :) Co do kosmetyków P&R chętnie wypróbowałabym to trio :)

    OdpowiedzUsuń