04.11.2014

HAND-CREME | SYNERGEN, HAPPY DAY | ROSSMANN

                           


HAND-CREME | SYNERGEN, HAPPY DAY | ROSSMANN Opakowanie kremu jest mega śliczne i słodkie! Mała tubka jest świetnym rozwiązaniem-idealna do każdej damskiej torebki. Możemy go postawić na zakrętce, dzięki czemu przy końcówce kremu nie będziemy mieli problemu z jego wyciśnięciem. Zapach- jak dla mnie bomba! Mocno owocowy, właśnie taki jaki lubię. Bardzo długo utrzymuje się na dłoniach, co mnie niezmiernie cieszy. Konsystencja jest dość wodnista, ale szybko wchłania się i nie pozostawia filmu na dłoniach. Może nie nawilża przez 24h (co nam producent obiecuje), ale wystarczająco długo. Po użyciu dłonie są miękkie i gładkie. Wydajność przy tak małej tubce jest wystarczająca. Jak na cenę ok. 4pln za 75ml - to dla mnie tanio i to bardzo!






12 komentarzy:

  1. miałam go i też bardzo podobał mi się zapach, choć ogólnie wolę kremy bezzapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm mocno owocowy, a samo opakowanie już wydaje się być słodkie ^^
    Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie śliczniutkie, a w dodatku zawartość ładnie pachnie i fajnie nawilża. Trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, trzeba zapamiętać i następnym razem kupić! :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + a u mnie: duuużo KRATY, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥

    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kremik już samym opakowaniem kusi do zakupu,a że nie pozostawia filmu na skórze to już go lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne opakowanie, na pewno kupię, bo już samym wyglądem bardzo zwraca na siebie uwagę :)


    Zapraszam do mnie, postanowiłam wrócić i chcę odbudować bloga :)
    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ;)

    http://followthefashion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń