16.11.2014

LADYCODE BY BELL, FULL COLOUR | LAKIER DO PAZNOKCI

                           


LADYCODE BY BELL, FULL COLOUR | LAKIER DO PAZNOKCI  Lakier do paznokci, który kupiłam w Biedronce za bardzo niską cenę, mianowicie za 4zł z groszami. Nie przepadam za lakierami marki Bell, ale ten dostałam w prezencie i postanowiłam się podzielić z Wami moją recenzją na jego temat. Pędzelek jest standardowy. Dobrze się nim rozprowadza. Do pokrycia płytki potrzeba 2-3 warstwy.  Schnie bardzo długo, co jest dużą wadą! Dzień po nałożeniu lakieru zauważyłam, że zaczynają robić się małe bąbelki, przez co lakier zaczął opryskiwać. Jak dla mnie ten lakier jest totalną klapą. Jest ładny tylko na kilka(naście) godzin.





16 komentarzy:

  1. Kolor ładny, ale kolor to nie wszystko. Lubię Lady Code, ale lakieru to ja tej firmy nigdy nie tknę. :)


    ====> big-nude.lips.blogspot.com
    Zapraszam do siebie. :)
    Blog kosmetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo ładny, no ale skoro się tak źle trzyma to szkoda go kupować. 2-3 warstwy do pokrycia i długo schnie? mam taki jeden, raz pomalowałam nim paznokcie i więcej go nie użyję. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor!

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz pazurki, takie zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor<3
    tego jeszcze w swoim kuferku nie mam

    ____________________________
    najmodniejszy sweter sezonu na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że klapa, bo kolorek naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. żeby jeszcze dość szybko wysychał to bym zniosła jakoś te bąble bo kolor ma ładny i dobry by był na jakąś imprezkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest śliczny

    http://joannok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę piękny kolor,
    Ale szkoda, że reszta okazała się niewypałem. ?

    W wolnej chwili zapraszam do mnie . ;) ✌
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny kształt i długość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny :) obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam lakier z tej serii Bella i u mnie sprawdził się całkiem nieźle-razem z bazą i top coatem dawał radę przez kilka dni. Nie wiem od czego to zależy. Tak czy siak kolor ma przepiękny.

    OdpowiedzUsuń