28.12.2014

MATOWE POMADKI - I ♥ MAKEUP REVOLUTION | SUPER WOW!

                           


MATOWE POMADKI - I MAKEUP REVOLUTION | SUPER WOW!  Przeglądając drogerię internetową natknęłam się pewnego razu na matowe pomadki Makeup Revolution - I LOVE MAKEUP - super wow! Mają bardzo słodkie nazwy, np. Sunday Girl, od razu taka nazwa wpada nam w oczy :) Mają bardzo szeroką gamę kolorów, ja posiadam już 4 kolory (lecz w dzisiejszym poście chcę Wam pokazać tylko dwa) Każda odnajdzie kolor dla siebie. Wszystkie pomadki wyglądają dokładnie tak samo. Minusem jest to, że na czarnych tubach nie ma napisu jaki to jest odcień, więc trzeba je za każdym razem otwierać, aby to sprawdzić. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolor 'Sunday Girl' - bardzo ładny, intensywny róż (!) oraz 'Dreaming' - kolor nude, pięknie prezentuje się przy ciemnej karnacji w lato! Pomadki dość ciężko się nakłada, gdyż są matowe i czasami pozostawia smugi, ale trzymają się bardzo długo na ustach - nawet całą noc!








16 komentarzy:

  1. ten mocniejszy róż cudowny <3
    _____________________________________
    fashion styling with Karl Lagerfeld
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię matowe pomadki :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne! Bardzo lubię pomadki matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne kolory! <3 Uwielbiam je :) Pozdrawiam

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie pokazałaś jak one wyglądają na ustach, bo mnie zniechęciłaś tymi powstającymi smugami:/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają świetnie ciekawe czy tak samo prezentują się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z tej firmy cienie do brwi, sprawdzają się super więc i może na pomadki się skuszę .. :) tym bardzie, że jestem fanką matowego wykończnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie osobiście bardziej urzekł ten ciemniejszy róż! :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: pierniczkowa fabryka na poświąteczne 'dojadanie', zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się opakowanie tych pomadek. Jest takie dziewczęce.


    http://rzepka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super ! cudne wręcz *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń