22.03.2015

KREM BB, SKÓRA MIESZANA I TŁUSTA

                           


KREM BB, SKÓRA MIESZANA I TŁUSTA   Krem BB dostałam do przetestowania z Klubu Ekspertek. Ja wybrałam dla skóry jasnej. Wielkim minusem jest wydobywanie go z opakowania. Konsystencja kremu jest bardzo wodnista i często spływa. Po nałożeniu na twarzy robi się wielka maska. Jest to najjaśniejszy odcień a i tak twarz jest pomarańczowa. Miłym zaskoczeniem było to, że po 5-6 godzinach moja twarz była nadal matowa. Wcale się nie błyszczała i wyglądała bardzo świeżo. Niestety krem zawiera alkohol (przy aplikacji jest dość wyczuwalny), przez co moja cera się strasznie wysuszyła, więc musiałam go odstawić.










6 komentarzy:

  1. Oj, ten wyczuwalny alkohol to słaba zachęta. Kolor zresztą też nieciekawy. Stąd pewnie tyle niepochlebnych opinii o tym produkcie. Za to zdjęcia strzeliłaś ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety po tych kremach przetłuszcza mi się cera:/

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak trudno znaleźć teraz dobry kolorystycznie podkład.. ogólnie mam ciemną karnację ale skórę twarzy i dekoltu mam jaśniejszą. Mam w szufladzie 4 podkłady i każdy się dość mocno odcina. Z kremem bb mam to samo (tyle ,że z Eveline). Niby najjaśniejszy a i tak pomarańczowy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego BB z Garniera i dziwnie ciemnieje na twarzy, ale nie jest z nim aż tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciągle się zastanawiam nad tym kremem bb.
    fajny blog ;)

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie bo mam bardzo jasną cerę i tłustą ciekawe jakby sie sprawdził ?

    OdpowiedzUsuń