05.04.2015

WIBO WOW, GRANITE SAND #05

                           


Na początku chciałabym Wam wszystkim życzyć wesołych świąt wielkanocnych i smacznego jajka! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru marki Wibo, z serii WOW, Granite Sand. Jest to lakier o fakturze piaskowej. Ja posiadam kolor numer 05, jest on jasny, kremowy, trochę kawowy. Lakier na paznokciach wygląda jak prawdziwy piasek, taki który znajdziemy na plaży. Pewnie przez jego odcień :) Nakłada się go bardzo wygodnie, chociaż nie za wygodnie się go trzyma, przez prostokątną nakrętkę. Na paznokciach utrzymuje się 4 dni, po tym czasie zaczyna już trochę odpryskiwać. Dwie warstwy kryją już niesamowicie, więc to wielki plus dla lakieru!













9 komentarzy:

  1. Cudny lakier! Rzeczywiście wygląda, jak prawdziwy piasek :)

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh szkoda chciałam wygrac :( gratulacje dla zwyciezców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm trzeba kupic,fajno wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt. Taki wakacyjny. Na opalonych stopach pięknie by wyglądał. Dla Ciebie też wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten lakier ! Chętnie bym go przygarnęła do mojej kolekcji :)

    Zapraszam do mnie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na tak :D podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń