26.05.2015

LADYCODE BY BELL, FULL COLOUR | GRANATOWY LAKIER DO PAZNOKCI

                           


Już kiedyś pisałam recenzję na temat tego lakieru LADYCODE BY BELL, FULL COLOUR lecz był to kolor zielony, a ja dzisiaj przychodzę o Was z granatowym. Tutaj możecie przeczytać recenzję poprzednią
--> HERE <--
Na temat tego lakieru nie mam zbyt dobrej opinii. Lecz jak zobaczyłam ten granatowy kolor to po prostu musiałam go mieć. Lakier jest tani, kosztuje coś ok. 5 pln. Ogromną wadą jest to, że strasznie długo wysycha- najgorsze co może być, pewnie się ze mną zgodzicie. Ile można czekać, aż lakier wyschnie, grr... Lecz zauważyłam, że ten chabrowy wysycha troszkę szybciej niż poprzednia zieleń. Do pokrycia płytki użyłam standardowo dwie warstwy. Dobrze kryje, jednak pod światło (co widać na zdjęciach) widać minimalne prześwity, ale czego można spodziewać się po takiej cenie. Przy tym chabrowym nie pojawiają mi się żadne bąbelki pod lakierem i trzyma się nawet długo, jeśli nałożymy na niego jakiś top coat!









12 komentarzy:

  1. nie dość,że kolor świetny to jeszcze masz piękne,zadbane paznokcie! tylko pozazdrościć ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor. Tez nie znosze jak mi lakier długo schnie, najgorsze co moze byc :D

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ma bajeczny, mam gdzieś podobny, ale jest strasznie brudzący :/
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! Blog zaobserwowany :)

    zapraszam: http://chiconic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczny kolor *.*
    Masz rację, w końcu jak kobieta pomaluje paznokcie, to nagle tyle czynności do wykonania się znajduje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne niebieskie !!!! WOW!! wpadnij do mnie :) www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń