23.05.2015

MURIER, ACNE ACTION ASR+

                           


Od producenta:
Krem Acne action Asr+ zawiera wyciąg z roślinnych komórek macierzystych i ekstrakt z zielonej herbaty. Unikalne połączenie dobrodziejstw natury i nowoczesnej medycyny wspomaga odbudowę skóry. Bogactwo aktywnych składników sprawia, że krem jest odpowiedni do pielęgnacji cery problematycznej, przede wszystkim tłustej i trądzikowej. Polifenole, taniny i kofeina zawarte w zielonej herbacie oraz witamina E walczą z wolnymi rodnikami i wspomagają ochronę przed zagrożeniami związanymi z aktywnym trybem życia. Stosując krem regularnie poprawimy wygląd oraz kondycję skóry.

Moja opinia:
Krem do twarzy do cery mieszanej, tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych oraz cery suchej z niedoskonałościami. Krem dostałam dzięki firmie Murier. Należy go stosować codziennie rano i wieczorem. Zapach kremu jest bardzo przyjemny, wyczuwam w nim jabłka. Nie czuć w nim alkoholu, co zdarza mi się przy stosowaniu niektórych kremów. Szybko się wchłania, nie pozostawiając po sobie tłustej warstwy, co jest wielkim plusem! Myślałam, że będzie on strasznie wysuszał cerę, jednak świetnie ją nawilża co jest miłym zaskoczeniem. Posiadam cerę trądzikową (niestety), lecz po stosowaniu tego kremu zauważyłam znaczne zmniejszenie się tego problemu.







10 komentarzy:

  1. Super ,że krem pomógł ci na trądzik :) Szkoda ,że wcześniej nie przeczytałam tej recenzji, bo przed chwilą wróciłam z Rossmana, właśnie z nowym kremem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od wieków używam tego samego kremu do twarzy, muszę to w końcu zmienic:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Także mam cerę z niedokskonalosciami. Moze mi tez by pomógł? Zastanowię się nad kupnem :)

    Zapraszam każdego do przeczytania prologu opowiadania http://foorgotten.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ze tak dobrze sie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że prezentuje się bardzo ciekawie ;)
    Niestety też mam problemy z trądzikiem, dlatego zastanawiam się nad zakupem

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. dopisałam do mojej listy kosmetyków do wypróbowania. :)

    www.annamemoriesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry krem :) zapraszam także na recenzję kremu na noc :) http://kobiecyklimat.blogspot.co.uk/2015/04/murier.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję a jeśli mogę coś zaproponować to polecam Bielendy SUPER POWER MEZO KREM -zawiera kwas migdałowy ,rozjaśnia przebarwienia po trądziku ,swietnie nawilża jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dawna bardzo interesuje mnie ta firma :)

    OdpowiedzUsuń