05.05.2015

RECEPTURY BABUSZKI AGAFII | KOSMETYKI DO WŁOSÓW | MASKA, SZAMPON I BALSAM

                           



Pierwszy raz mam przyjemność testować kosmetyki z serii Receptury Babuszki Agafii. Są to kosmetyki naturalne-zero konserwantów! Co jest ogromnym plusem. Niestety są one trudno dostępne, ja swoje kupiłam na stronie internetowej www.bioema.pl


Na pierwszy ogień idzie łopianowa maska do włosów, która ma wzmacniać nasze włosy. Maska jest dobra, ale używałam już lepszych. Trzeba ją na włosach trzymać co najmniej 40 minut, aby zobaczyć efekty. Niestety nie mam na to czasu i rzadko co ją używam. Ogromnym plusem jest skład maski, tak jak  innych kosmetyków z tej serii - są całkowicie naturalne!! Po tym czterdziestominutowym ``zabiegu`` moje włosy są świetnie nawilżone i błyszczą się jak nigdy. Zdecydowanie ułatwia rozczesywanie włosów. Konsystencja maseczki jest rzadka. 



Kolejnym produktem jest szampon na objętość i puszystość. Szampon ten jest przeznaczony do każdego rodzaju włosów. Szampon ma w składzie wodę pszeniczną i pięć myjących ziół. Szampon dobrze się pieni i myje włosy. Jest wydajny, starczył mi na jakiś miesiąc. Ma ładny, przyjemny zapach. Jednak nie zauważyłam, żeby jakoś działał na objętość moich włosów jak i puszystość. Po prostu dobrze myje włosy i tyle.



Ostatnim produktem jest balsam do włosów na objętość i puszystość. Jest wyprodukowany na bazie wyciągu z otrębów pszennych i olejów. Balsam na włosach trzymam ok. 5 minut. Moje włosy po użyciu jej są bardzo miękkie i gładkie w dotyku. Do tego zauważyłam, że lekko poprawił objętość moich włosów jak i zaczęły się mniej puszyć.



10 komentarzy:

  1. Balsam do włosów wydaje być się ciekawy :)P
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko znaleźć dobre naturalne kosmetyki ale maska brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam firmy, podobają mi sie opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej marki, dobrze że są to naturalne kosmetyki ;) takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie etykiety są dość staromodne, jednak to już kwestia gustu. Co do samych produktów, to przyznam, że pierwszy raz słyszę. Nigdy nie próbowałam więc może nadszedł czas aby zacząć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszeć nie słyszalam o nich a gdzie je dostać mozna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam w POŚCIE - http://bioema.pl/

      Usuń
  7. Córka używała i chwali sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy lubią tą firmę, choć akurat tych konkretnych kosmetyków nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń