09.06.2015

ALLEPAZNOKCIE.PL | LAKIERY I NITKI OZDOBNE

                           



Jestem bardzo szczęśliwa, że miałam okazję przetestować dwa lakiery i nitkę ozdobną od Allepaznokcie.pl ! Hurtownia Allepaznokcie ma bardzo bogatą ofertę wysokiej jakości produktów. Tak więc jest w czym wybierać!
Od dawna chciałam przetestować nitki ozdobne do paznokci. Nitka jest przeznaczona do stylizacji paznokci. Jest ona coś w rodzaju taśmy-samoprzylepna, cienka, bardzo łatwa w użyciu. Krążek z nitką jest naprawdę duży i na pewno starczy mi na bardzo długo. Odkleja się łatwo, nie odrywając lakieru. Jednak nie trzeba jej odrywać i można pozostawić, jednak należy pamiętać aby pokryć wtedy płytkę paznokcia top coat'em. Taka nitka ozdobna kosztuje ok. 3 pln. LINK DO NITKI



Lakiery od allepaznokcie bardzo lubię. Mają tak ogromną gamę kolorów, że trudno się zdecydować jaki wybrać. Mój wybór trafił na lakier One Colour Exclusive numer 07 i 81. Oba lakiery są w jasnych kolorach, idealnie spiszą się na lato. Numer 07 jest w kolorze różowym, rzekłabym pudrowym z drobinkami perełek, natomiast numer 81 to ciemniejszy, słodki róż. Są one dość duże, pędzelek mają bardzo wygodny. Standardowo potrzebne są dwie warstwy do pełnego pokrycia płytki. Trzymają się równie dobrze, nie odpryskują tak szybko, ani nie powstają bąbelki.



11 komentarzy:

  1. Super kolory lakierów :) Ja tez testowałam kilka od AllePaznokcie.pl, naprawdę duży wybór :) Super post!!!

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej nitce, muszę sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam chrapkę na te nitki ! :)
    obserwuję <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przetestować ta nitkę, myślę, że bardzo ułatwi mi zdobienie paznokci!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/06/sukienka-w-groszki-i-case-z-youpibagcom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. 07 pudrowy róż bardzo mi sie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi niteczkami! :)

    OdpowiedzUsuń