25.06.2015

CALVIN KLEIN, ETERNITY WOMAN

                           


CALVIN KLEIN, ETERNITY WOMAN   Jakiś czas temu zostałam posiadaczką perfum CK Eternity. Wcześniej go wcale nie znałam, chociaż miałam już wiele perfum Kleina. Na wstępie mogę stwierdzić, że zapach jak najbardziej przypadł mi do gustu.  
Nuty zapachowe:
nuta głowy: akordy liści, olejki cytrusowe
nuta serca: róża, fiołek, konwalia, goździk
nuta bazy: sandałowiec, heliotrop, piżmo

Połączenie kwiatowego zapachu, z goździkiem i cytrusami to strzał w dziesiątkę! Chociaż nie każdemu może on przypaść do gusty, tak jak w tym przypadku mojej mamie czy koleżance. Cena jest dość wysoka, bo za 100ml zapłaciłam coś ok. 150pln. Flakonik jest bardzo prosty i praktyczny. Jest to zapach idealny na jesień. A trwałość perfum jest genialna! Trzyma się praktycznie cały dzień.






6 komentarzy:

  1. oo tych jeszcze nie znam.. wydają się być jak najbardziej ok :)

    mój blog - zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach znam podoba mi sie!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/kimono-na-dwa-sposoby.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie spotkałam się z nim w sklepie, ale kusi mnie żeby go znaleźć i powąchać ! :)

    Zapraszam do mnie :
    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tego zapachu, ale zawsze chwalę sobie perfumy CK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Goździki i cytrusy? Ten to musi pachnieć. Nie znam tych perfum, ale opis rozbudza chęć bliższego zaznajomienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie wolę słodkie zapachy, owocowe, ale ten mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń