15.06.2015

SENSIQUE, STRONG & TRENDY NAILS | 114,101

                           


SENSIQUE, STRONG & TRENDY NAILS | 114,101   Ostatnio będąc w Naturze natknęłam się na promocję i za lakier Sensique, Strong & Trendy Nails zapłaciłam coś ok.3pln. Wybrałam kolor popielaty, z beżowym akcentem numer 114 i biały o numerze 101, którym pomalowałam paznokcie na serdecznym palcu.
Lakiery Sensique posiadają bogatą paletę barw, więc jest w czym wybierać. Te lakiery nie mają drażniącego zapachu, który po pomalowaniu unosi się w całym domu. Pędzelek mają bardzo wygodny, nie za wąski, ani nie za szeroki - rzekłabym w sam raz! Dwie warstwy w zupełności wystarczają do pełnego pokrycia płytki paznokcia, nawet przy białym kolorze. Schnie dość szybko i trzyma się długo. Jednak zauważyłam, że jeżeli nie nałoży się bazy pod lakier, paznokcie strasznie żółkną- więc baza o b o w i ą z k o w o ! !




11 komentarzy:

  1. bardzo ładnie prezentują się na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki :) A kolory ładne i delikatne :)

    Zapraszam do mnie :
    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie, chciałabym mieć taki kształt płytki

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. manikiur wygląda prześlicznie :*
    a poza tym ... za jaką cenę?

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super połączenie bieli z beżem, nie sądziłam że może to tak dobrze się prezentować. :)

    www.annamemoriesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń