27.07.2015

ESSIE LILACISM

                           


ESSIE LILACISM   Jest to mój pierwszy lakier Essie. Dostałam go jako prezent urodzinowy od przyjaciółki. Już po pierwszym malowaniu mogę stwierdzić, że to nie będzie mój ostatni lakier tej firmy. Od razu się w nim zakochałam! Ogólnie lakiery Essie mają bardzo barwną gamę kolorów do wyboru.. jest w czym wybierać.
Ja w swoim posiadaniu mam kolor lilacism. Jest to bardzo jaśniutki, pastelowy fiolet. Lilacism od Essie idealnie sprawuje się na lato. Lakier szybko zasycha, nie tworząc przy tym żadnych grudek czy bąbelków. Daje ładne, błyszczące wykończenie.







9 komentarzy:

  1. kolor jest tak genialny że muszę sobie taki kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor! masz piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie mam żadnego z lakierów Essie
    Choć mam nadzieję, że w najbliższym czasie to się zmieni

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥ ♥KLIKNIJ TEŻ TU♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor mega ;) Taki fajny delikatny. Bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne paznokcie ! I kolor też zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń