04.07.2015

EYELINER W ŻELU | MAYBELLINE LASTING DRAMA GEL EYELINER

                           


EYELINER W ŻELU | MAYBELLINE LASTING DRAMA GEL EYELINER     
Korzystając z promocji w Rossmanie, kiedy było -49% na kosmetyki do makijażu skusiłam się do zakupu żelowego eyelinera z Maybelline. Ja posiadam chyba najciemniejszy odcień - intensywną czerń [01 Intense Black]. Czytałam różne opinie na jego temat - były pozytywne jak i negatywne. W czasie tej promocji kosztował nie całe 15pln, więc od razu się skusiłam. I bardzo się cieszę! Jest to jednej z moich ulubionych kosmetyków i nie zamieniłaby go na żadnej inny liner.
W opakowaniu znajduje się mały, poręczny, szklany słoiczek z zawartością linera oraz pędzelek do jego nakładania. Pędzelek jest dobry do nakładania i używam wyłącznie jego. Konsystencja eyelinera jest bardzo kremowa, delikatna - bardziej przypominająca masełko niż żel. Dobrze się rozprowadza, nie tworzą się żadne grudki. Po nałożeniu na powiekę dość szybko zasycha, tworząc matowe wykończenie i bardzo długo się trzyma.
Liner jest bardzo wydajny! Mam go niecałe 4 miesiące i zużyłam może dopiero 1/6 słoiczka. Także za taką cenę, wydajność i efekt produkt spisuje się na 6+ !








10 komentarzy:

  1. Chyba wybiorę się po niego na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tego nie widziałam, ale chyba sobie zakupię bo wydaje się łatwy w aplikacji :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie ten pędzelek jest hmmm... do niczego:) ja mam ten eyeliner w kolorze ultraviolet i mimo, że wszyscy na niego narzekają, to ja jestem bardzo zadowolona:) nakładam cieniutkim pędzelkiem (1 kozłowski) troszkę rozrabiam z duraline i jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i lubię. Choć pędzelek nie trafił w moje gusta, to eyeliner sam w sobie jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam właśnie takiego eyelinera w żelu i po prostu go uwielbiam! ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa Kowalczyk- jeszcze takiego nie widziałam przyznam szczerze zapowiada się super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kilka razy w ręce w rossmanie ale jakoś nie przekonują mnie eyelinery w żelu, chyba pozostanę wierna mojemu ulubieńcowi z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nigdy idealne kreski nie wyszły.... Niestety ;)))) + obserwuje !

    OdpowiedzUsuń