24.07.2015

L'OREAL EVER RICHE | ODŻYWKA DO WŁOSÓW

                           


L'OREAL EVER RICHE | ODŻYWKA DO WŁOSÓW  Dzięki sklepowi http://chemiczny-sklep.pl/ miałam możliwość przetestowania niemieckiej odżywki do włosów firmy L'Oreal Ever Riche. Odżywka znajduje się w tubie i mieści 250ml. Opakowanie jest bardzo poręczne i proste w obsłudze. Nie jest dostępna w Polsce, lecz można ją kupić już za 30pln na stronie http://chemiczny-sklep.pl/p/69/281/nowosc-niemiecka-loreal-ever-riche-odzywka-w-tubie-250-ml-pielegnacja-wlosow.html Jest przeznaczona do włosów zniszczonych i suchych. Konsystencja jest przyjemna, lekko kremowa. Pięknie pachnie wanilią. Na włosach trzymam ją z jakieś 5 minut. Po tygodniu stosowania moje włosy nawilżone, miękkie, błyszczące i zdecydowanie w lepszej kondycji.  Nie plączą się, nie robią się kołtuny.
Niecierpliwie czekam aby te jak i inne produkty szybko zagościły u nas na polskim rynku.






8 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze tej odżywki. Lubię maski Loreal'a więc może się skuszę i na tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej linii, ale odżywki Loreala czasami kupuję. W zasadzie wszystkie ładnie wygładzają i nabłyszczają. Mają w sobie dużo silikonów, ale moim włosom one nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze produktu

    ____________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tej odżywki i szamponu , gdy byłam w marcu w Norwegii . Tam są one bardzo popularne,ciekawe kiedy dotrą i do naszych drogerii, bo pozostawiały włosy gładkie i łatwe do rozczesania a co dla mnie najważniejsze włosy dzięki tej serii nie puszy się zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwialbiam L'oreal Paris :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko pojawią się w Polsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam maski i odżywki wszelkiego rodzaju. Chętnie wypróbowałabym i tą. Mam nadzieję, że nie długo pojawi się w sklepach :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń