31.07.2015

READING BOOKS #JULY

                           


Postanowiłam robić co miesiąc post, w którym podzielę się z Wami mało szczegółową recenzją książek jakie przeczytałam w danym miesiącu. A dlaczego mało szczegółową? Aby nie zdradzać Wam wszystkich szczegółów, które znajdują się w książce.


"Wakacje w Italii" Nicky Pellegrino
Książka opowiada historię Rosie, która jest angielką i straciła rodziców w wypadku samochodowym. Jest zamknięta w sobie i nie ma za wielu przyjaciół. Jedna z koleżanek - Addolorata zaprasza ją na wspólny wyjazd wraz z innymi koleżankami- Lou i Toni na Majorkę. Bez względu co się wydarzy postanawiają spotkać się ponownie za cztery lata i nazywają się "Dziewczętami z Willi". Wiele rzeczy wydarzyło się w życiu Rosie, po wróceniu z wakacji. Podczas kolejnej wycieczki dziewcząt Rosie poznaje Enzo, którego rodzina od pokoleń zajmuje się uprawą oliwek. Jednak rodzina Enzo skrywa pewną tajemnicę i jak potoczy się wakacyjny romans? Jeśli jesteście ciekawi musicie koniecznie przeczytać książkę!
"Wakacje w Italii" to bardzo lekka i przyjemna książka. Bardzo dobrze się ją czyta. Opowiada naprzemiennie o losach Rosie i Enzo. Bardzo dobrze ukazane są zwyczaje i tradycje jakie panują w Anglii i we Włoszech. To książka nie tylko o miłości ale i o przyjaźni, rodzinie i o jedzeniu!
Moja ogólna ocena: 7/10


"Hopeless" Colleen Hoover
Książka opowiada historię nastolatki o imieniu Sky. Jest trzymana pod kloszem przez swoją adopcyjną matkę. Żyje bez żadnych elektronicznych urządzeń-telefon, telewizor, laptop, tablet - nic z tego! Do pewnego czasu uczyła się w domu, jednak udało jej się przekonać matkę aby pójść do publicznego liceum. Idzie do niego samo, gdyż jej najlepsza przyjaciółka Six wyjeżdża. W supermarkecie poznaje tajemniczego Deana Holdera, który budzi w niej dziwne uczucie, którego nigdy nie czuła... pożądanie.
Czytając początek myślałam, że to będzie typowa lektura dla nastolatek. Ale nie przeszkadzałoby mi to, bo lubię takie. Jednak w późniejszym czasie dopiero książka się rozkręca.
Moja ogólna ocena: 10/10


"Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" Jennifer Echols
Książka opowiada o niebieskowłosej nastolatce o imieniu Meg, która jest buntowniczką. Chodzi własnymi ścieżkami, nie sługa się nikogo. Lecz pewnego dnia łamie prawo. Poznaje wtedy dziewiętnastoletniego policjanta Johna, który był najlepszym absolwentem w collageu. Coś zaczyna się między nimi dziać pomimo dwóch różnych charakterów i osobowości.
Czytając początek książki, kompletnie mnie nudziła. Myślałam, że nie wytrzymam do końca. Dopiero w połowie zaczęła się rozkręcać, lecz wiadomo było jak się ona zakończy.
Moja ogólna ocena: 5/10


"Jad. Chcę ukraść twoje życie" S.B. Hayes
Książka opowiada o dziewczynie Katy Rivers. Ma dwie przyjaciółki, którym może bezgranicznie ufać i chorą matkę. Wkrótce jej życie się zmienia przez jedną osobę- Genevieve. Dziewczyna jest uderzająco podobna do Katy, tylko, że Genevieve jest we wszystkim od niej lepsza. Kim jest Genevieve? I czego chce od Katy? Bohaterka zaczyna działać na własną rękę wraz z jej przyjacielem Luke'm, aby dowiedzieć się prawdy.
Już po tytule można się domyślić, że książka będzie tajemnicza. Czytając ją myślałam, że wszystko została już wyjaśnione, a jednak to nie było to. Zakończenie jest zaskakujące, trzymające napięcie do samego końca.
Moja ogólna ocena: 10/10 

6 komentarzy:

  1. Fajny post, czytałam tylko Hopless i strasznie mi się spodobała! Kilka dnii temu stałam sie posiadaczką drugiej części, i już nie mogę się doczekać aż sie za nią zabiorę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hopeless <3 Czytałam dwa razy i bardzo mi się podoba ta książka. Nie jest nudna, ma bardzo dużo ciekawych wydarzeń :)
    Obserwuję i zapraszam: http://lifeforbeautymoments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar przeczytać Hopeless, zaciekawiłaś mnie swoja recenzją :) Ja od siebie mogę polecić "Droga do Nidaros" świetna książka, troche fantastyki i sci-fi :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chrapkę na tą książke Hopeless.. Może wezme ja jako czytadełko na stres do samolotu. Polecasz jeszcze coś ciekawego ? ;)

    www.whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przeczytałam książkę "Kiedy cię poznałam" Cecelia Ahern. Bardzo fajna :)

      Usuń
  5. Nie czytałam tych książek :)

    OdpowiedzUsuń