01.07.2015

SPÓDNICZKA Z KOŁA

                           



Dawno nie dodawałam żadnej stylizacji, ale wreszcie są wakacje i na pewno się to zmieni! Dziś chciałabym Wam pokazać mój ostatni HIT - spódnica z koła, jaką otrzymałam od BELLCARO. Stała się ona moim ulubieńcem. Świetnie się układa, ma bardzo przyjemny materiał i jest bardzo dobrej jakości. Polecam sklep BELLCARO, z całego serca! Znajdziecie tam wiele perełek.
Do spódniczki założyłam wygrzebaną z dna szafy czarną koszulę z ozdobnym kołnierzykiem. Od dawna jej nie nosiłam, nawet zapomniałam, że jest ona taka świetna!

SPÓDNICZKA: BELLCARO *TUTAJ* || KOSZULA: RESERVED || BUTY: CCC || TOREBKA: H&M







11 komentarzy:

  1. Stylizacja... śliczna!
    Bluzeczka bardzo mnie zaciekawiła swoim fasonem ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna spodniczka!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/pasiaste-ogrodniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja ! Masz rację, spódniczka prezentuje się świetne :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy :) Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam spódnice z koła:) ślicznie wyglądasz<3
    poklikasz w linki w nowym poście? będę zobowiązana:*
    buziaki
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest bardzo ładna :) Pasuje do twojej figury. Kliknęłam w link :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń